Gå til innhold

Så hvor skal folket bestille XBOX 360 ?


dedekam

Anbefalte innlegg

Skal kjøpe den på elkjøp. Har en (veldig god) kamerat som jobber der. Får den til "familiepris" :)

5103123[/snapback]

Tror ikke du får noe avslag på selve xboxen (kanskje 50,-), siden konsoller pleier å selges til omtrent innkjøpspris.

 

Men spill og tilbehør derimot er det penger på spare på :)

 

(Tidligere Elkjøp-selger)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har selv vært innom Spiderman i oslo og slengt inn en forhåndsbestilling. De sa at så lenge de fikk det antallet de var blitt lovet fra leverandør, så var jeg sikra en 360 på releasedagen.

 

Men jeg var så ivrig at jeg glemte å spørre om hva slags utgave de solgte... Glemte å spørre hva den kosta også =)

 

På onsdag skal jeg dra å spille xbox 360. Gleder meg villt, men prøver å senke forventingene mine littegranne, slik at jeg ikke blir skuffa.

 

Nå må jeg på jobb =)

5116942[/snapback]

 

 

hvor skal du spille ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Jeg har selv vært innom Spiderman i oslo og slengt inn en forhåndsbestilling. De sa at så lenge de fikk det antallet de var blitt lovet fra leverandør, så var jeg sikra en 360 på releasedagen.

 

Men jeg var så ivrig at jeg glemte å spørre om hva slags utgave de solgte... Glemte å spørre hva den kosta også =)

 

På onsdag skal jeg dra å spille xbox 360. Gleder meg villt, men prøver å senke forventingene mine littegranne, slik at jeg ikke blir skuffa.

 

Nå må jeg på jobb =)

5116942[/snapback]

 

 

hvor skal du spille ?

5117148[/snapback]

 

Butikker som har fått inn Xbox kiosker?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
Nå er det bare litt over en time før jeg skal dra å teste xbox 360 i noen timer. Gleder meg som en liten unge. Er veldig spent på hvilke spill jeg får teste. Så dette blir gøy. Kan lage en liten mini-"min xbox360 opplevelse" senere i dag eller i morgen.

5129031[/snapback]

Heldiggris :)

 

 

Men hvor stor sjangse tror dere det er for at jeg får tak i en Xbox360 på 2. eller 3. desember? Har lyst å teste den før jeg forhåndsbestiller...

Lenke til kommentar

da henter du den ikke, rett og slett ! Men hvorfor skal du ikke ha den ?

 

 

 

 

I tilfelle jeg ikke får spart opp nok penger :p Så at spiderman var tomme nå. Hvordan kan jeg vite om jeg kom med blant de før det tok slutt for regner med at hvis det var noen igjen når jeg bestilte den at det var en av de siste :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...