Gå til innhold

Har kjøpt BF2 i dag og det er så mye bugs hjelp!


Anbefalte innlegg

I dag kjøpte jeg BF2 og det er så mye bugs at jeg må gi opp.........kansje det er PCen min, jeg vet ikke...har en Fujitsu siemens scaleo p...og en LSD sjerm som har responstid på 16......også har jeg lasted ned patch.men men...hva skal jeg gjøre ? kansje noen kan gi gode råd om instilinger i spillet......

 

Takker for svaret..............

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
du sier ikke hva du har probler med, du sier bare bugs, bugs kan være så mangt. fortell litt mer detaljert hva som skjer, eller hva som er feil!

Når jeg vil løpe så tryker jeg på shift og bare etter noen sekunder begynner han å springe...jeg synes at det blir litt for seint, mus er sein, alt blir litt for seint..jeg vet ikke at det er riktig å bruke ordet "bugs".......

Lenke til kommentar

Spillet krever ganske mye av maskinvaren. Vet jo ikke, men har på følelsen at pc'en din er kraftig nok til å få en smooth spillopplevelse, men prøv(om du ikke har gjort allerede) å sett alle innstiller på low og 800x600 på oppløsningen, og se om det flyter bedre. Hvis ikke -> www.komplett.no etc...

Endret av halola
Lenke til kommentar

Jeg sleit med det samme etter å ha gått over til lcd fra vanlig crt. Jevnt over merket jeg det ikke - men i CS 1.6 drev problemet meg til vanvidd.

 

Vet ikke hvordan jeg løste det - har prøvd forskjellige ting som tilsammen har gjort sitt til at ting er "tight" nå.

 

1. Prøv ulike instillinger på bildekvalitet i spillet.

2. Prøv å skru ned/opp instillingene for musfølsomhet.

3. Last ned ny driver til mus/tastatur til OS.

4. KJØR DEN 500MHZ-GREIA PÅ USBPORTEN!!.

 

Etter at jeg kjørte opp hastigheten på usbporten til 500 så gikk det noen dager - men da jeg satt meg ned en runde med CS i går så var alt jævli tight igjen!!

 

..om jeg forstår problemet ditt korrekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...