Tullmann Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Ja nå har jeg et lite problem med at reklamen som kommer frem er flash. Og ofte med lyd, derfor vet noen hvordan jeg fjerner flash-lyden i opera? (Har prøvd Flashmute uten hell.)
Jankee Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Flyttes fra pcen fungerer ikke til programvare
L O G I M A N Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Opera har nå frigitt browsern, dvs en trenger ikke å ha betalt versjon for å slippe reklamen. Den nye versjonen er reklame fri, så last ned 8.5
b21a Skrevet 23. september 2005 Skrevet 23. september 2005 (endret) Vil vel fremdeles ikke funke siden det er bare reklamebanneret du slipper Har du haket vekk valget som sier "Aktiver lyder i nettsider" under hurtiginnstillinger? Endret 23. september 2005 av b21a
Tullmann Skrevet 23. september 2005 Forfatter Skrevet 23. september 2005 Har du haket vekk valget som sier "Aktiver lyder i nettsider" under hurtiginnstillinger? Hehe, kanskje jeg har forklart litt dumt men det jeg leter etter er et program som fjerner flash-lyden på foreks. Miniclip.com. Og ja b21a, har gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå