Gå til innhold

feil md limewire!

hardware2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg får ikke limewire til og funke når jeg har installert den.

kommer opp en beskjed hvor det står

"Limewire was unable to load the Java Runtime Environment."

Hva skal jeg gjøre da ?

Går ikke ann og laste ned den nyere vesjon av Java på www.java.com

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Har ingenting med det å gjøre.

Siden det er et desentralisert p2p nettverk kan de kun stoppe distribusjonen av programmene fra nettstedene til eDonkey, WinMX etc.. Filene ligger på nett, mellom brukere, så i praksis kan det ikke gjøre noe fra eller til. De gjør det litt vanskeligere å finne programmene, men ikke umulig.. Blir omtrent som å få programmet winRAR i en rar fil, du trenger programmet for å pakke ut programmet, her trenger du programmet for å laste ned programmet.

RIAA og en del andre paranoide mennesker har fått det for seg at alt som sendes rundt på nettet er ulovlig. Hva med de mange patchene og gratisprogrammene som flyter rundt.. De mener at de kan stoppe dette også.. Liker ikke RIAA..

Litt OT der, beklager det...

Uansett, liker man en sang eller et program som er et betalprogram bør man alltid kjøpe dette, for å støtte videre utvikling av dette, om det er et gratisprogram bør man få lov til å distribuere dette så lenge ikke programforfatterne har noe imot det..

Jeg ville nok sjekket om det er noen oppdateringer du trenger til java, eller om du må installere limewire igjen. Vet det ble kjørt ut en oppdatering til java for en stund siden, men limewire fungerer fint hos meg. Installer på nytt, limewire først, så sjekker du java, og laster ned siste versjon. Om du ikke finner den på www.java.com er det sikkert andre sider der ute den finnes lovlig på. Søk med google..

EDIT: Mer info, liten rettelse.

Endret av tore_v1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...