Gå til innhold

Stjeling av avatar!


krister461

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er godt mulig at han har tatt avataren din, men jeg tviler på at det i såfall er gjort med vilje, det er ikke noe poeng med å kopiere en annens avatar. Det følger ikke med noen status av den grunn...

 

Kall meg gjerne rar/dum/merkelig e.l. men hva er poenget med å lage engen tråd pga. noen har lik avatar som deg?

 

På en annen side er det bare en enslig "K" på bildet, og det kan da umulig være noe problem å lage noe i samme stilen, kanskje til og med bedre(!). Hvis det er noe han gjør for å plage deg er det vel noe du bør ta opp med vedkommende, evt. kontakte høyere makter på forumet.

 

God morgen!

Lenke til kommentar

Joda, er kanskje ikke så mye å lage styr for...

 

Men, jeg har laget denne avataren selv...hans avatar er 100% lik (dvs. ikke tilfeldigvis laget på samme måten)....jeg har aldri lagt ut avataren andre steder på nettet, så det må jo være her den stammer fra!

 

jeg har nesten 350-innlegg på bærbare forumet, uten at det har noe å si i denne sammenhengen...

 

Personlig så bruker jeg avataren til å kjenne igjen hvem som har skrevet hvilke poster når jeg scanner igjennom de...jeg har også hatt avataren min i over tre år, så jeg vil tro det er en del som kjenner meg igjen på den... :hmm:

 

edit: nei, har ikke så mye bedre å ta meg til idag! :p

Endret av krister461
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...