Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bare jeg som ikke kommer inn på Google?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kommer heller ikke inn på hverken Google eller Gmail. Har Telenor ADSL hvis det har noe å si. Alle andre nettsider (unntatt bet365.com) ser ut til å fungere normalt.

Skrevet (endret)

Hm, prøvde å gå inn på Google via en italiensk proxyserver, og da fungerte Google utmerket. Uten proxy kommer jeg ikke inn.

EDIT: bet365.com ser også ut til å fungere via proxy.

Endret av dnort
Skrevet

hm ser ut så det er noe feil hos kanskje Telenor folkene ja for etter å ha testet litt nå så ser det ut som det er GANSKE masse .com sider så ikke fungerer som det skal. Skal ringe til dem å høre med hva som kan være problemet i løpet av dagen

Skrevet

Vi har Telenor bedriftslinje og kommer heller ikke inn på Google. Kanskje Telenor skal lansere ny søkemotor og dette er en del av markedsføringen ;)

Skrevet
Vi har Telenor bedriftslinje og kommer heller ikke inn på Google. Kanskje Telenor skal lansere ny søkemotor og dette er en del av markedsføringen ;)

:!: hehe nice 1

Skrevet
Nå ser det ut som at både Google, Gmail og Bet365.com fungerer normalt, i hvert fall hos meg.

Puh, her også :w00t:

Tror ikke jeg kunne gått en dag uten google...

Skrevet

Telenor hadde problemer i går! 05000 telefonen deres var buggy og :p plutselig la hun "telefonsvarer dama" bare på :O det liker vi ikke! ;)

Hele telenor datt nemelig ned hos meg i går.. Og hadde problemer på kvelder den 19 og :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...