nree Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 (endret) Har laget eit map i Valve Hammer Editor men plutselig begynner CT i terror spawn Legger ved mappet... EDIT: FIXED Se neste innlegg!! (tok vekk bugge mappet) Endret 20. september 2005 av goggen90
nree Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 (endret) Fikk det til Hadde lagdt 1 CT spawn i T spawn området... Legger ved mappet uten bugs... legg alle filene inn i cstrike/maps EDIT: Mappet er også 24/7 (vertfall i dag ) her: goggen.game-host.org Endret 20. september 2005 av goggen90
Newt32 Skrevet 21. september 2005 Skrevet 21. september 2005 Hummmmm.. Det ser jo brukbart ut, i vertfall til å være ditt aller første. Skal teste det i helgen
nree Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Jeg følgdte noe av din guide Newt32 Tusen takk for den fine guiden!! ( http://home.no.net/newt32 )
-Raistlin- Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 fokuser mer på textures i fremtidige maps du lager....jeg lagde jo oxo slike i begynnelsen og de er god trening med gometri og alt sånn... prøv å bruke en ny tekneikk hver gang du lager et map så bra ut til å være det første mappet ditt, selv om jeg hater aim og fy
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå