FenrisC0de Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Vel, i morgen har lillesøsteren til kjæresten min bursdag, og hun ønsket seg Sims 2 - Uteliv, så, så snill som jeg var tok det med meg hjem på vei hjem fra London. Men så slo tanken meg at, shit.. dette er jo kanskje ikke den norske versjonen? Man kan jo velge språk under installasjonen, men vet ikke om dette da gjelder for hele spillet? Så, vil jeg kunne installere den engelske versjonen av Sims Uteliv (nightlife) på hennes system som har den norske versjonen av Sims 2? Lenke til kommentar
Dj_Arnleif Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Det er i hvertfall slik på den norske versjonen...der kan du velge tysk og alt mulig. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 sett deg ned å si: vet du hva jenta mi, the sims suger hardt rett og slett tviler egenlig på at den er på norsk den du kjøpte i london, takk for et meget sakelig, og hjelpsomt innlegg.. Som nevnt tidligere, når du kjører autorun'en på sims 2 så kan du velge mellom alle mulige språk fra engelsk til norsk, og det samme gjelder jo den norske versjonen, jeg bare vet ikke om selve spillet kommer på norsk. Burde jo det egentlig, tror ikke EA har begynt å gi ut egne versjoner for alle europeiske land (annet enn coveret osv) Lenke til kommentar
Tordenflesk Skrevet 20. september 2005 Del Skrevet 20. september 2005 Jeg "lånte" den internasjonale utgaven, og den hadde norsk. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 20. september 2005 Forfatter Del Skrevet 20. september 2005 Jeg "lånte" den internasjonale utgaven, og den hadde norsk. tusen takk, det var det jeg trengte å vite Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå