BareGjest Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Etter at jeg bytta ut CRT skjermen min med en LCD så opplever jeg forferdelig lagg på musa i CS 1.6. Tror det umulig kan ha noe med bytte av skjerm å gjøre - musa er knivskarp i samtlige andre spill. Bruker 500mhz hacken på usbport.sys fila, mx500. Med lagg mener jeg at crosshair reagerer lenge etter at musa er satt i bevegelse - noen som har noen tips på hva dette kan skyldes? CS:source funker fint.
Newt32 Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Tviler stekrt på at det er musen du bruker. Kanskje noe med grafikken og skjermen. Denne er feilpostet btw, det finnes et eget CS forum.
Terradoc Skrevet 20. september 2005 Skrevet 20. september 2005 Prøv å bytt til OpenGL istedenfor Direct3D hvis du kjører det.. kan funke! Har selv hatt like type lag i D3D..
BareGjest Skrevet 20. september 2005 Forfatter Skrevet 20. september 2005 Mnja - når jeg prøver mx1000 så går det merkbart bedre men den er jo umulig å spille med! Men det å bytte til dx var ikke en dum ide - tester det etter jobb.
-Teddy- Skrevet 22. september 2005 Skrevet 22. september 2005 Du sier at det hjalp å bytte mus, da har du vel nesten egentlig utelukket selv at det er skjermen det er noe galt med... Det som kan være galt er at skjermen din har 100ms oppdateringstid? Da burde du oppleve det lagg du beskriver.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå