Gå til innhold

Chatting via Bluetooth

Showbox

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Kanskje jeg har misforstått litt.. Trodde det gikk an å sende notat fra SE til f.eks. nokia også, men det er mulig at jeg tok feil. :innocent:

Endret av oddity
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+7891564
Skrevet

Fra hva jeg vet, er det ikke lenge igjen før det er ute.. Jeg har hvertfall satt meg på listen dems..

Skrevet

Problemet med Nokia sensor er at det omtrennt kunn er gutter og menn som har s60 telefoner... Ellers så er det et meget kult program

• 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...
Gjest Slettet+7891564
Skrevet

Nå er BlueMe Messenger lansert :D Får 250 meldinger gratis ved å registrere seg nå..

BlueMe

Skrevet

Det med å sende notater burde da fungere mellom de forskjellige mobilmerkene?! Jeg tror jeg har gjort det før. Sende et kalendernotat fra min Nokia til en SE, men da måtte hun med SE'en bekrefte motagelsen av notatet fem ganger ellernoe før det ble lagret på telefonen. Så et dedikert program for å sende blåtannmeldinger ville vært det beste.

Skrevet

my2thing er jo også et Bluetooth chatte program, koster litt penger da..

Men det jeg synes er litt synd at du ikke kan sende meldinger til folk som ikke har programmet.. Liten sansynlighet for at noen på byen har akkurat det programmet :p

• 4 uker senere...
Skrevet

kunne ikke bare gått å finni et program som gjorde teksten om til bilde? da kan man jo sende bilde via bt, og ingen ekstra program trengs for motaker?

Skrevet

Se her heller:

Legg til en ny "person" i telefonboken på mobilen.

I feltet "navn" setter du inn meldingen din og lagrer kontakten.

Deretter går du inn i telefonboken, finner "kontakten" og velger send via blåtann.

Funker fint når det er kjedelig på bussen. Ingenting er som å sende en melding og høre hvem det er sin mobil, og vedkommne ser rundt seg i forvirring...

Skrevet

De programmen som blir nevnt, funker de på en samsung d600e?

Er flere i klassen som har denne, så hvis begge har to like programmer, er det bare å installere og å begynne å chatte?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...