Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jon's tråd om kjærligheten

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Ååh begge er litt usikkre. Da er det jo ikke noe å bekymre seg for. Hun venter vel bare på at du skal si at dokkar e sammen. Kan du ikke bare si: åh kjæresten min og så gi hun en god klem ? :)

Eller si at du e glad for at du har hun no..litt sånn søtt pjatt.. :p;)

Endret av Coke lovin chick
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ååh begge er litt usikkre. Da er det jo ikke noe å bekymre seg for. Hun venter vel bare på at du skal si at dokkar e sammen. Kan du ikke bare si: åh kjæresten min og så gi hun en god klem ? :)

Eller si at du e glad for at du har hun no..litt sånn søtt pjatt.. :p  ;)

5238875[/snapback]

Dette kan du sis :thumbup:

Skrevet

Eller si at du e glad for at du har hun no..litt sånn søtt pjatt.. :p  ;)

5238875[/snapback]

Dette kan du sis :thumbup:

5238945[/snapback]

Been there,don that... ;)

Skrevet
tvillinger?? :D

5238994[/snapback]

Ja og stolt! :w00t:

Litt for sein der...

5239012[/snapback]

HAHAHAHHA EID! :cool::p (måtte)

tvillinger?? :D

5238994[/snapback]

Faen for et glis eg e sikker på du har rundt kjeften no? :tease:

5239013[/snapback]

Uff..spar oss for nasty tvilling fantasier. Pleeease don't go there

Skrevet
Dere ligner ikke så mye da? Hvertfall ikke på håret? Eller tar jeg skammelig feil? :hmm:

5239096[/snapback]

Joda.. der ligner vi.. Hun er bare lys og jeg mørk. Begge har krøller. Men jeg retter ut håret skjønner du..

Skrevet
Nei..vi ser absolutt ikke ut som tvillinger. Hun er mørkhåret, jeg er blond..og hun er ca 10 cm høyere enn meg  :hrm:  vi e ganske forskjellige.

5239148[/snapback]

hehe.. men på håret ligner vi litt da..? eller :p

Skrevet (endret)

Afro er fett. Jenter med afro FTW.

Ei i klassa mi som er fra Somalia (tror jeg, hun er dødskul) har skikkelig stort, krøllete hår.

Dødsfett.

EDIT: Kom akkurat på at dette ikke har noe som helst med kjærlighet å gjøre.

Endret av Unyttig
Skrevet

Angående min sak om vi faktisk var sammen eller ikke, så tok vi et langt steg akkurat nå ;) hun sendte mld og var så glad for at vi ble kjent, og tenk om vi ikke hadde gjort det, og hun er så utrolig gla i meg, jeg betyr alt for henne, hun sa at jeg var så snill, søt, pen og sexy, og jeg var gutten hennes ;) spør henne rett ut til helga jeg :p er så sykt glad i den jenta ;):love::love::love:

Skrevet (endret)

ja, nå sitter jeg her og fantaserer om å være med to tvillinger chills :roll:

edit: høres ut som om hun anser deg som kjæresten sin om du spør meg.. kan jo bare sende hun mld å si noe sånt som at: "ja da var dette årsdagen vår fremover da? ;)"

edit2: fikse litt på div ordsetting ;)

Endret av nerval
Skrevet
Angående min sak om vi faktisk var sammen eller ikke, så tok vi et langt steg akkurat nå ;) hun sendte mld og var så glad for at vi ble kjent, og tenk om vi ikke hadde gjort det, og hun er så utrolig gla i meg, jeg betyr alt for henne, hun sa at jeg var så snill, søt, pen og sexy, og jeg var gutten hennes ;) spør henne rett ut til helga jeg  :p  er så sykt glad i den jenta ;):love:  :love:  :love:

5239274[/snapback]

Åh du e bare skjønn då! :!: Høres bankers ut det. Foreslår at du tar Nerval sitt råd jah. :yes:

Skrevet (endret)
Angående min sak om vi faktisk var sammen eller ikke, så tok vi et langt steg akkurat nå ;) hun sendte mld og var så glad for at vi ble kjent, og tenk om vi ikke hadde gjort det, og hun er så utrolig gla i meg, jeg betyr alt for henne, hun sa at jeg var så snill, søt, pen og sexy, og jeg var gutten hennes ;) spør henne rett ut til helga jeg  :p  er så sykt glad i den jenta ;):love:  :love:  :love:

5239274[/snapback]

På gråten av å lese innlegget ditt her..

Du er veldig hellig du....

Bare tanken... ja.. tanken på å møte "min jente".. :love::cry::mad:

Endret av chills
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...