jdmonstad Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 (endret) Hei, Har problemer med MSN Messenger. Jeg får logget på, ser kontaktene mine i ca 10 sec, men så henger MSN seg opp og ingenting skjer. Alt blir bare helt hvit. Så kan det gå alt fra 1 min til 10 min før Messenger plutselig forsøker å logge på igjen. Akkurat det samme skjer igjen og igjen. Versjon 7.5 Noen forslag? Mvh JDM edit: versjonsnummer Endret 19. september 2005 av jdmonstad
endrebjo Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 (endret) Jeg hadde litt problemer fordi jeg hadde gammel flash eller shockwave-versjon. Du kan prøve å installere nyeste Flash-player og Shockwave-player og se om det blir bedre. Endret 19. september 2005 av endrebjorsvik89
jdmonstad Skrevet 21. september 2005 Forfatter Skrevet 21. september 2005 Takk for tipset, men det hjalp desverre lite. Installerte begge de nyeste og reinstallerte MSN. Hjalp ingenting. Noen flere som har noen tips? Mvh JDM
jdmonstad Skrevet 4. oktober 2005 Forfatter Skrevet 4. oktober 2005 Ingen som har noen tips? Noen som har tips til andre programmer som kan brukes til det samme? Med de samme kontaktene mine. På forhånd takk! Mvh JDM
endrebjo Skrevet 4. oktober 2005 Skrevet 4. oktober 2005 Noen som har tips til andre programmer som kan brukes til det samme? Med de samme kontaktene mine. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=426683
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå