bergetun Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 Hei, er det noen her som har erfaring fra å sette opp en VPN server løsning på Linux ? Har 5-6 eksterne windows clienter som jeg har lyst å koble til LAN'et mitt med VPN ved å sette opp en VPN server på en Linux server. Er dette faktisk mulig med kun software.. Takker for all tilbakemelding.. Lenke til kommentar
Palme Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 OpenVPN er en fin plass aa starte! Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 19. september 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 OpenVPN er en fin plass aa starte! Joda .. takker for den linken.. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 19. september 2005 Rapporter Del Skrevet 19. september 2005 OpenVPN funker bra den, men linuxburken bør være routeren på nettverket, eller ihvertfall må hovedrouteren din bli satt opp til å route til og fra den. Lenke til kommentar
xeon Skrevet 21. september 2005 Rapporter Del Skrevet 21. september 2005 OpenVPN er fin, fin..openvpn-serveren behøver ikke være ruter, eneste som må til er naturlig nok port-forwarding og muligens nat'ing e.l. på openvpn-serveren hvis du ønsker tilgang til de andre maskinene på det lokale nettverket fra vpn... Jeg er meget fornøyd med openvpn. Har riktignok ikke testet det på windows. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå