Bertelsen Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Ja, jeg har nå fått meg Mafia, men opplever en utrolig stor lyd feil i spillet, alle fiender og fotgjengere på spillet (In-game ikke filmklipp) har musestemme. Ja du leste helt korrekt, stemmene dems er helt vrengt, å det høres ut som at stemmene dems har blitt "pitchet"opp.. Vel, dette ødelegger spillet helt.. Har et lite håp her om at noen har hatt samme problem eller vet hva løsningen er..
Windoge Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Opplevde samme problem i Mafia selv en gang i tiden. Husker ikke hva jeg gjorde for å kvitte meg det, men jeg foreslår at du fjerner de gamle lyddriverne, for å så laste ned noen nye.
Bertelsen Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Tusen takk for svar, jeg lastet ned den nyeste patchen å da funket spill helt fint..
dapre Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 tsk tsk....å laste ned ALLE patcher er det FØRSTE man skal gjøre. Ikke poste, for deretter å laste ned.... Uansett, lykke til med tidenes beste spill
xrabbit Skrevet 19. september 2005 Skrevet 19. september 2005 (endret) jeg ville ikke si tidenes beste spill fant mange bugger og feil i spillet pluss at det burde ha vært fler plasser å gådd till en yellow pete og lucas bertone som du skulle ha kunnet gått in i sjukehuset kjip men allikevell et sykt bra spill. kjøpte faktisk to bare for at d var bra Endret 19. september 2005 av xrabbit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå