Gå til innhold

Har dere noen MOD'er å anbefale?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

CT_Mod, Auctioneer, Gatherer, CooldownCount, BankItems, Atlas, Titanbar med TitanDefense, TitanGuild, TitanRepair. Movable bags, KillLog, QuickLoot, GoodInspect og AllInOneInventory er noen av de addonsa jeg ikke kan leve uten.

 

CT_Mod finner du her: http://www.ctmod.net/ og de fleste andre finner du på ui.worldofwar.net

 

Håper dette hjalp litt. (Orker ikke leite frem alle addonsa og forklare hva de gjør, men CT_Mod er en pakke med endel gode addons, bruker du den så har du det meste du trenger, så legger du til titanbar, atlas og auctioneer så har du det du trenger egentlig.

Lenke til kommentar
raidassist er nødvendig i stor instancer

Nå er det CT_Mod som har raidassist da, men ja det er nødvendig i større instancer og battlegrounds.

 

Men inneholder CT MOD noen av de du senere nevnte?

Siden du sier at jeg bare trenger ct mod, titanbarm, atlas og Auctioneer?

Hvis jeg skal gi deg en komplett liste over addons du "trenger" så ville jeg valgt denne:

 

CT_Mod - [Link]

Auctioneer - [Link]

Gatherer - [Link]

BankItems - [Link]

Atlas - [Link]

Titanbar med TitanGuild og TitanRepair. (Fant så mye forskjellig at jeg ble litt usikker, men sender du en PM kan jeg laste opp de jeg har. Eller du kan sjekke www.curse-gaming.com selv)

QuickLoot - [Link]

GoodInspect - [Link]

AllInOneInventory - [Link] (Er nesten ikke nødvendig hvis du har 14 slot bags eller mer.)

Om du fisker kan jeg også anbefale TackleBox.

 

Det finnes addons for de forskjellige klassene også, men det må du nesten finne ut av selv, dette er en helt grei "pakke" til å starte med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...