Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Sikringene i Audi A4


wunderbaum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Primær sikringsholder vil jeg tro holder til i motorrommet..

Da gjerne ved det som blir din opperst til høyre når du står å kikker ned i motoren.. (Nærmest den siden du sitter å kjører på, men blir jo omvendt når du snur deg ;) )

 

Sekundær sikringsholder finner du gjerne over der du har venstre kneet ditt når du kjører, vil da tro det er et fint lite pyntedeksel forran ;)

Lenke til kommentar

Kan ikke finne den på noen av plassene. Det eneste jeg ser når jeg ser i mottorrommet er motoren med noen deksler over. Under dekslene er det ikke noen sikringsholder. Og over venstre kne er det kun en knapp som forrige eier har brukt til å kunne skru av og på en forsterker. Men over høyre kne er det et deksel som det går an å ta av, men det sitter en skrue der som sitter jævlig hardt fast. Har ikke sjangs å skru den ut. Kan det være der? Vil gjerne se om sikringa har gått!

Lenke til kommentar

Den sitter ikke på siden av dashbordet da? Slik at du må ha oppe døren for å se den. Vet den sitter der i nyere passat, og så på en tegning av hvor ting skulle være plassert i A4 der det så ut til å ligge på siden mot døra. Regner med den er på førersiden, men tegningen var engelsk og det var derfor tegnet opp på høyre side. Men burde stå i manualen til bilen også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...