Raijin Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 God kveld! Har tenkt å kjøpe meg en ny S-ata harddisk til rundt 1200 kr. Hadde vært flott hvis dere hadde kommet med noen anbefalinger blant annet angående merker og slikt. På forhånd, Takk for svar! Raijin.
B4stian Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Denne for topp ytelse og litt støy eller denne for god ytelse og lite støy.
CrZy_T Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Samsung P120 250GB SATA er den mest stillegående og raskete 250GB'en på markedet i følge testen til Tomshardware ( http://www6.tomshardware.com/storage/20050427/index.html ). Trenger du større ville jeg gått for Seagate hvis støy er det viktigste og WD hvis ytelse er det viktigste.
CrazyD Skrevet 18. september 2005 Skrevet 18. september 2005 Ville gått for Samsung for støy, men Seagate pga. garanti. Dårlig erfaring med Maxtor, WD og IBM/Hitachi.
Raijin Skrevet 18. september 2005 Forfatter Skrevet 18. september 2005 Så at den seagate harddisken hadde NCQ. Er det et "must"? Vet ikke helt hva det er for noe... Takk for alle svar forresten! Jeg har også negative opplevelser med Maxtor...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå