H&Dfanatic Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Jeg planter c4 på båten og spurter fram i baugen så kommer jævelen i helikopteret. Det første jeg prøvde var bare å skyte han traff veldig bra men båten sank og han lagde kjøttmos av meg- Så prøvde jeg med bazokaen men rekker ikke ø ødlegge helikopteret før båten synker!! Noen som vet akkurat hva som må gjøres?
ttt Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Dette har vore oppe mange gongar tidlegare. Eg siterer meg sjølv frå ein tidlegare tråd: det er eigentleg ikkje noko vanskeleg å ta han. framgangsmåten min (kortversjon): med ein gong du har plasert bomba, så hopper du at båten og svømmer til land. der gjømmer du deg blant buskene. når crowe kjem flygande, er det bare og skyte i veg (nb! ikkje bruk rakettkasteren, då oppdager han deg). vert tolmodig, og vent til han kjem i ein posisjon der du kan treffe han utan og vise deg sjølv. håper at du forsto noko av det eg skreiv. er bare å spørre om det er noko du lurer på. Du finner heile tråden her: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=402050&hl= Eg vil henvise til den nemnte tråden, der burde du få det du trenger av tips. Tråd stenges.
Anbefalte innlegg