Gå til innhold

MSN-feilmelding! "The following message could not"

oPeq

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har MSN versjon 7.5, men dette skjedde også i 7.0...

Jeg får ofte denne feilmeldingen : "The following message could not be delivered to all recipients".

Så må jeg vente litt med å skrive, hva er feil?!?!?!

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hadde den ikke blokkert han hele tiden da, istedenfor bare av og til?

Prøvd å reinnstalere windows?

Og åssen linje har du?

Kjører du DC++ med flere slots til vanlig når du får den meldingen? :p

EDIT:

Hvor mange personer er det dette skjer hos?

Hvis det bare er en person, eller flere som bor i samme hus kan grunnen være at de/den personen(e) har dårlig linje, og msn disconnecter seg selv av og til, men så logger de på igjen :p

Endret av lilleslem
Skrevet

Skjer hos de fleste personene.

Gidder IKKE å re-innstallere windows pga. det :roll:

Har en 2000/300 fra Telenor.

har ikke DC++ oppe, men har mIRC..

Skrevet

Sjekk at du ikke har en brannmur som blokkerer for MSN-trafikk. På skolenettverket vårt er portene for MSN sperret, slik at de fleste meldinger ikke kommer frem.

Skrevet

Har merket at ihvertfall en kamerat med adsl fra telenor har ustabil linje, logger inn flere ganger iløpet av kort tid, uten at han vet om det, hos han virker det som han er på hele tiden..

Skrevet

Jeg vil tro at de fleste har dette problemet. Velger å tro at det er en svakhet fra Windows/MSN.

Denne er også kjent som "Denne beskjeden kunne ikke snedes til alle mottakere <linjeskift> "Meldingen du sendte""

Gjest Slettet+6132
Skrevet
...

Altså, er en ting jeg aldri har fortstått. Hvorfor er det så mye lettere å bare legge inn Windows på ny for hver minste ting som går galt? Hvis det er noe galt med MSN så ville det hvertfall være fornuftigere å legge inn MSN på ny. Å legge inn Windows på ny hjelper sjelden, lager bare mye mer arbeid for deg.

Jeg har også samme problem, fra tid til annen kommer det "The following message could not be delivered to all recipients: <Melding>", tror det er en liten bugg i MSN.

Skrevet

dette er en svakhet ved msnprotokollen.

i motsetning til bl.a. icq så er servernes bekreftelse på mottatte meldinger trege, noe som resulterer i flere timeouts på meldinger som blir sendt.

Skrevet
Altså, er en ting jeg aldri har fortstått. Hvorfor er det så mye lettere å bare legge inn Windows på ny for hver minste ting som går galt? Hvis det er noe galt med MSN så ville det hvertfall være fornuftigere å legge inn MSN på ny. Å legge inn Windows på ny hjelper sjelden, lager bare mye mer arbeid for deg.

Haha, mente Msn Messenger :p

Windows var litt overdrevet :D

:roll:

Gjest Slettet+6132
Skrevet
Haha, mente Msn Messenger :p

Windows var litt overdrevet :D

:roll:

*bite meg selv i halen*

Så ikke den :blush:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...