Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

upc har fått nytt utstyr 1 gig til alle

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en kompis som jober i upc.

og han sa at dem har fått utsyr til oppgradere nettet sitt til 1 gig per kunde.

og dem har fått nye modemer til 1 gig linje og så spørs det når dem kommer med

det. han sa før jul krysse fingra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ehm.. ja.. jeg har også en fyr som jobber for upc, og han sa at denne oppgradering kun var teoretisk mulig .. iaffal ikke praktisk mulig før 2006/7

:nei:

Skrevet

jammen, de hadde jo en oppgradering av linjene våre for en stund siden, jeg fikk da 4 mbit... satt og prata med han duden jeg kjenner nå. og han sier at 1 gigabit linjer FØR jul ikke kommer på tale :s muligheten er der kanskje,men jeg tviler på at de legger 1gb linjer ut for salg..

Skrevet

Alltid like sikkert å høre på informasjon som selvsagt er helt sikker som kommer fra personer som igjen har har hørt fra noen som har hørt noen muligens si det. :)

Skrevet

Sjefen for UPC har uttalt (når dem kom med 26mbit) at det er fysisk mulig å oppgradere linjene til 1gbit med riktig utstyr. Om dem har det ikker ikke er vel spørsmålet :p

Skrevet
1 gbit er fint, laste ned fra flere samtidig. Harddiskene mine er nesten rask nok.

1gib er jo ingen ting. Det er 128mb/s. Har du f.eks et par-tre sata disker i raid er ikke det noe problem å utnytte. Og for de som har så raske linjer er det ikke hardware som stopper dem..

Skrevet
1 gbit er fint, laste ned fra flere samtidig. Harddiskene mine er nesten rask nok.

1gib er jo ingen ting. Det er 128mb/s. Har du f.eks et par-tre sata disker i raid er ikke det noe problem å utnytte. Og for de som har så raske linjer er det ikke hardware som stopper dem..

klarer 115 mb på mine, testet mens azureus og mp3 ble avspilt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...