Luciên Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 (endret) Heia alle.. jeg tenkte vi kunne lage en sånn tråd om Farenheit jeg... Det virker som et ok spill (beskjedent jah!) Her kan man poste posititve/negative opplevelser samt spørsmål og råd for de som er ute etter det... Håper spiller vekker interresse hos folk og kansje, bare kansje kan Adventure sjangeren komme til live igjenn Endret 16. september 2005 av Luciên
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Dette ser meget bra ut. Gleder meg
invalid_user Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Hehe ^^ Skal snart ut og kjøpe Så skriver jeg min mening etter litt spilletid.
Luciên Skrevet 16. september 2005 Forfatter Skrevet 16. september 2005 Fahrenheit, med h jadda... greit vittiper ...
Hr. Jenssen Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Fanken, jeg har så jævlig lite penger for tiden. Får se om jeg får fattern med på ei lita "spleising" (altså hvor han betaler alt, og hvor jeg likso skal betale han senere, men slipper da han har glemt hele greia ^^). Irriterende altså, CDON selger det for noe så beskjedent som 329,- (+29,- frakt)! Elsker eventyrspill, og har spilt utroooolig mange (mange som sikkert mange her ikke engang vet om, på tross av at de er veldig gode), så det er en stor skuddskade jeg har i foten min, dette med at jeg ikke får kjøpt Fahrenheit right away!
invalid_user Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Fikk ikke kjøpt, fordi jeg ikke er 16!!
Hr. Jenssen Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Fikk ikke kjøpt, fordi jeg ikke er 16!! Jasså, så noen butikker er faktisk strenge på 16-årsgrenser nå også. Jiises. Jaja, du kan jo være glad da. Dette spillet kan jo tross alt føre deg til en "kaldblodig morder" om, du er under 16 år!
invalid_user Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 ^^ Det verste var at han som ikke solgte det var ganske ung - rundt 20 års alderen. :/ Og jeg har vært med stefaren min der og kjøpt 2 spill med 16 årsgrense og et med 18 årsgrense. BF2 Boiling Point San Andreas For se om jeg tar meg en tur med stefaren min i morgen.
TST Skrevet 16. september 2005 Skrevet 16. september 2005 Hvis man ønsker si noe, eller spørre om noe spesifikt relatert til et bestemt spill, så er man velkommen til å starte en tråd om det man har på hjertet. Vi ønsker ikke en haug med store samletråder for ulike produkter på forumet, fordi det er uoversiktelig og lite brukervennlig. Håper på forståelse for dette. Tråden stenges.
Anbefalte innlegg