Gå til innhold

MS-dash i avalaunch


Kairo

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Har endelig chippet ferdig, og dette gikk over all forventing.

 

Har lagt inn avalaunch, og når jeg går inn på MS dashboard fra menyen, klarer jeg ikke å gå tilbake til menyen, uten å trykke av/på eller eject.

 

Stemmer dette ?

 

Noen som har erfaring med å skifte til 19dB 80mm. vifte ?

 

 

 

Kairo

Endret av Kairo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei.

 

Har endelig chippet ferdig, og dette gikk over all forventing.

 

Har lagt inn avalaunch, og når jeg går inn  på MS dashboard fra menyen, klarer jeg ikke å gå tilbake til menyen, uten å trykke av/på eller eject.

 

Stemmer dette ?

 

Fikk opp mange partisjoner blant annet en med error ...

 

Kunne jo tenkt meg kun en harddisk...

 

Kairo

Mener at når du skal kjøre MS dash så lastes dette "utenom" chippen for å tilltate xbox live og annet. Du kan da ikke gå tilbake fordi chippen ikke er i bruk og de. Av på som du nevner må da kjøres. Hvorfor vil du inn i MS Dash?

 

Anbefaler sterkt å sette opp XBMC som dash hvis du ser mye filmer/series og hører musikk. XBMC har også støtte for Xlink Kai slik at du slipper å kjøre MS sin Live-tjeneste. :cool:

 

Hva slags Modchip og bios har du?

 

Når det gjelder partisjonen dine så må disse være delt opp. C disken skal være av en viss størrelse. Bortsett fra dette så kan vel E: være så stor du vil .Tidligere så var det en begrensning på 120/140 gig. Usikker på om dette kun gjaldt fysiske disker og om det også har noe med partisjonsstørrelsene å gjøre.

Endret av Mazeking
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...