Gå til innhold

Hjemmekino til 6000


Anbefalte innlegg

Jeg skal få meg hjemmekino igjen, og har 6000 som øvre grense. Jeg ar vurdert å kjøpe logitech z-5500 og koble disse opp mot xbox, tv og dvd, men dersom jeg får en komplett pakke til 6000 som er bedre sitter jeg pris på anbefalinger.

 

Har vurdert dette settet som skal være en "testvinner" hos lyd og bilde og hos tv2.

 

Noen som heller vil anbefale meg ett komplett sett til maks 6000, eller ville dere satset på logitech sine pc-høytalere, eventuelt det nevnte philips settet som jeg linket til over?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er ikke så ofte jeg ser film, men de gangene jeg gjør det vil jeg ha bedre lyd enn hva tv kan tilby, så derfor vil jeg bruke 6000 på en hjemmekino.

 

Vet at dette ikke er mye, men det er hva jeg har til overs.

 

Om jeg bruker 6000 på reciver, front og center, samt dvd spiller, noen bedre forslag da? Så kan jeg heller ta å kjøpe bakhøytalere og sub senere.

Lenke til kommentar
Er ikke så ofte jeg ser film, men de gangene jeg gjør det vil jeg ha bedre lyd enn hva tv kan tilby, så derfor vil jeg bruke 6000 på en hjemmekino.

Hvis du hører mye mer på musikk enn du ser på film bør du ABSOLUTT kjøpe et stereoanlegg heller. Da vil du få mye bedre lyd for pengene dine.

Stereoanlegget kan du jo også koble til tv'en. Surroundlyd får du selvfølgelig ikke men du får hvertfall 100 ganger bedre lyd enn det er i en tv. :)

Endret av Morten K
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...