Gå til innhold

Graffik i cs


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bruker 800x600 nå i 1.6. I tidligere versjoner, altså 1.5, så brukte jeg 640x480. Om 800x600 er best, tja. Mange vil nok mene det hvertfall. Hvertfall av de som spiller på et litt mer seriøst nivå.

Erm, hvorfor ikke kjøre 1024x860 hvis du har pc som kjører

det glatt? vil du se i legoklosser eller? ^^

Det har da absolutt ingen sammenheng med hardware i maskinen? Heller størrelsen på skjermen, du.

Lenke til kommentar
Erm, hvorfor ikke kjøre 1024x860 hvis du har pc som kjører

det glatt? vil du se i legoklosser eller? ^^

For menneskene blir jo mye større når du har lav oppløsning?

 

Jeg kjører 800x600, slik at jeg kan følge med på HUD, selv om jeg har fokus på siktet.

Med andre ord setter du poengene høyere en spilleopplevelsen!

 

:no:

Lenke til kommentar

Til mindre oppløsning du kjører til dårligere blir jo grafikken, men til større blir jo også hodene, og til lettere blir det jo å ta HS. :roll:

 

Med liten oppløsning i CS blir hodene ganske firkantet.

Og til lettere blir det å følge med på både banen og radaren!

 

Visst du ikke skjønte det jeg sa nå er det fordi du ikke vil skjønne det (innse det)

:p

Lenke til kommentar
Til mindre oppløsning du kjører til dårligere blir jo grafikken, men til større blir jo også hodene, og til lettere blir det jo å ta HS. :roll:

 

Med liten oppløsning i CS blir hodene ganske firkantet.

Og til lettere blir det å følge med på både banen og radaren!

 

Visst du ikke skjønte det jeg sa nå er det fordi du ikke vil skjønne det (innse det)

:p

Hodene blir ikke større, men de kan oppleves mer firkantede fordi det rett og slett ikke er nok "ruter" til å forme hodene ordentlig på lav oppløsning. Men hodene er ikke dobbelt så store på 640 * 480 enn 1280 * 860 hvis du trodde det. Poenget med lav oppløsning er høy framerate og rask respons.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...