SilverCRX Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Topic sier det meste. Etter å ha "idlet" på lvl60 en stund nå, trenger jeg noe nytt. Ettersom jeg _kun_ spiller WoW om natten, vil det for min del være mye mer fornuftig å spille på US servere. Derfor må jeg få tak i den amerikanske utgaven. Men - ikke _en_ av de store webshop'ene i USA vil levere internasjonalt. Noen her som faktisk har kjøpt WoW fra USA, og kan gi meg noen tips?
Sinnsro Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Du kunne hørt med EB games om dem har, evt kan skaffe. Spaceworld i Oslo sentrum solgte wow us når det kom ut i Usa husker jeg
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 En ting du bør være klar over før du planlegger å kjøre Amerikansk utgave av WoW er at du ikke vil få betalt med et VISA-kort registert i Europa. Jeg har en bekjent som spilte WoW US i noen mnd., frem til Europa release. Da ble kortet hans bannlyst, og eneste mulighet er vel da å hamstre med US gamecards tror jeg.
henrik_s Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Men når du ikke kan bruke europeisk kredittkort, og ikke europeiske gamecards, da må du vel "importere" amerikanske gamecards?
gamer73 Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 Men når du ikke kan bruke europeisk kredittkort, og ikke europeiske gamecards, da må du vel "importere" amerikanske gamecards? Eller du betaler med det kredittkortet du får av jobben. Dem kan brukes verden rundt.
JRL Skrevet 15. september 2005 Skrevet 15. september 2005 uhm, jeg bruker mitt eget kred kort, mitt eget navn/adresse, og har spilt på US siden det kom ut. Det er ingen regler for at euro brukere ikke har lov til å spille US
Sharknose Skrevet 26. september 2005 Skrevet 26. september 2005 uhm, jeg bruker mitt eget kred kort, mitt eget navn/adresse, og har spilt på US siden det kom ut. Det er ingen regler for at euro brukere ikke har lov til å spille US Det tror jeg ikke stemmer helt. Jeg spiller også på en US server sammen med en del andre nordmenn (vi har et eget norsk guild). En av de fikk accounten sin frosset for et par dager siden, med den begrunnelsen fra Blizzard at de 'rydder opp i ikke-amerikanske spillere' (regner med at de mener de som ikke har noe på US servers å gjøre). Skal man spille på US servers tror jeg man er tryggere med game cards.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå