Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

MSN-feil: Nøkkelporter & andre småfeil

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Dei tre siste dagane har eg ikkje kunne logga på MSN i det heile tatt! Eg sit på ei bærbar maskin, omlag 10 meter frå WLAN routeren, aldri vore noko problem før.

Har ikkje endra på noko som helst på routeren, alle portar som har fungert før, er opne.

Det rare er at Skype loggar seg på med ein gang utan problem. Internetttilgangen i Opera/Firefox er litt av og på. Tar ei stund (15 min) før eg kommer på internett, etter mykje prøving og feiling og "reparering" på det nettverkskortet.

Kjem også på IRC, og BT fungerer ok, farta er veldig varierande. På speedometertestar får om omlag 1500/250, har Online ADSL Pluss 2000/300.

Nokon som veit kva som kan ha skjedd, eventuelt har hatt det same problemet og fått ordna det?

Takk,

Sjur

EDIT: Gløymde å føye til at den stasjonære maskina som er direkte tilkopla routeren, fungerer smertefritt. :ermm:

post-61-1126727790_thumb.jpg

Endret av senderos
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Googla som du sa, har prøvd det meste. Restarting av modem ect.

i denne posten sto det ein del, men ingenting av det fungerte for meg. Trur De at eit bytte til msn 7 vil gjere forskjell?

Skrevet
Ser ut som et brannmurproblem.... prøv å midlertidig deaktiver brannmuren sin for å se hvordan det virker

Kva for brannmur da? Eg ha deaktivert Windows sin innebygde brannmur, og Norton. Det er vel berre den i routeren som står att? Men som sagt: Alt har fungert smertefritt før...

Skrevet

Du er rammet av et virus. Har fikset en PC som var infisert av det samme. Problemet var akkurat som du beskrev. Kjørte Norton Antivirus, som fant en trojansk hest. Fjernet denne og alt er OK igjen.

Lykke til!

(Det finnes mange gratis antivirusprogrammer som tar knekken på dette viruset)

Skrevet

Ingen mail fra telenor, tok eit Norton søk, ingen treff. Har i grunn det meste av antivirusprogram, så det er ikkje problemet heller.

MEN, av ein eller anna grunn fungerer alt no! MSN logger inn, Gmail notifyer funker, livet er bra ;) Veit ikkje kva som hende, eg lot pcen stå på ein times tid uten oppsyn, og vips! Neste usikker på om eg skal skru den av igjen :p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...