Nubby07 Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 (endret) Hei jeg prøver å instalere Deamon tools, men like før den begynner å instalere kommer det opp "Another installation is in progress. You must complete that installation before continiung this one" ... og jeg innstalerer jo ingenting..hmm...jeg prøvde å innstalere limewire istad, men det funka ikke, den bare stoppa opp, kanskje det er derfor...men jeg har jo sletta limewire filene..noen som vet? EDIT: Har nå instalert Limewire men for at det skal fungere må jeg instalere Java...og den sier også: Vennligst fullfør dine andre innstalsjonener... Endret 14. september 2005 av Nubby07
Propaganda Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 prøvd å restarte maskina? det burde lukke alt av installasjoner som maskinen din påstår at går. Eller så kan du jo bruke task manager å se om limewire eller no annet som du mener ikke går,er i gang...
Jankee Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Flyttes fra spørsmål og svar til programvare
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå