Wraith 254 Report post Posted September 14, 2005 (edited) Søkte på adressen til en kirkegård nå, fikk opp denne flotte reklama, utrolig lite passende ikke sant? Edited September 14, 2005 by Wraith Quote Share this post Link to post
Dj_Arnleif 1 Report post Posted September 14, 2005 skjønte den ikke eg. Quote Share this post Link to post
Ozelot 908 Report post Posted September 14, 2005 Han søker på en gravlund, og under viser reklame for flyttemelding over nettet. Quote Share this post Link to post
Mads-b 68 Report post Posted September 14, 2005 :!: Morbid humor for de syke. Passe til meg da.. Quote Share this post Link to post
Wraith 254 Report post Posted September 14, 2005 :!: Morbid humor for de syke. Passe til meg da.. Akkurat, morbid er ordet. Passer meg helt perfekt og ;-) Quote Share this post Link to post
simerix 0 Report post Posted September 15, 2005 Han søker på en gravlund, og under viser reklame for flyttemelding over nettet. Og hva er det som er så spessielt med det? De som driver GS lever jo av reklameannonser Quote Share this post Link to post
simerix 0 Report post Posted September 15, 2005 (edited) ???? Edited September 15, 2005 by simerix Quote Share this post Link to post
cwerner 0 Report post Posted September 16, 2005 javel? tror du må forklare den ass Quote Share this post Link to post
Wraith 254 Report post Posted September 16, 2005 Tja, den typen humor er vel bare enten morsomt eller ikke, men poenget er noe som at det er upassende å få opp at man skal melde flytting når man søker på en kirkegård, da er jo adressa satt permanent eller noe. kanskje litt vanskelig å forstå for noen Quote Share this post Link to post
Snublefot 136 Report post Posted September 16, 2005 Hehe...Tidig den Quote Share this post Link to post
Guest Yoshi Report post Posted September 20, 2005 Okey? Det var nå litt gøy... *klappe på skulder* Quote Share this post Link to post