ukjentbruker Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Må bare spørre om en ting, finnes det en annen måte å ta henne på, for å slippe så mange adds? http://home.online.no/~quaker/pantertanter.avi Ser liksom ikke helt for meg at det er riktige måten, men hey - bruteforce funker jo. hehe OT: Hva heter sangen?
DeeTee Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Må bare spørre om en ting, finnes det en annen måte å ta henne på, for å slippe så mange adds? http://home.online.no/~quaker/pantertanter.avi Ser liksom ikke helt for meg at det er riktige måten, men hey - bruteforce funker jo. hehe OT: Hva heter sangen? Dead by Wednesday - Yesterdays Er tracken på videoen.
GRendal Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Må bare spørre om en ting, finnes det en annen måte å ta henne på, for å slippe så mange adds? http://home.online.no/~quaker/pantertanter.avi Ser liksom ikke helt for meg at det er riktige måten, men hey - bruteforce funker jo. hehe OT: Hva heter sangen? Dead by Wednesday - Yesterdays Er tracken på videoen. Jeg ville gjettet på Grevens Disipler - Vi spiser lik ( høres sånn ut ihvertfall)
GRendal Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 (endret) ..Men nå er Hakkar vanskeligere enn Garr. Problemet er at Hakkar-daggeren er bedre enn Perdition's Blade, da med 1000ap eller mer. Nå er det vel neppe noen rogues som har 1000ap uten buffs, men buffa, kommer man lett over det. Når daggeren i tillegg har gode stats og ikke sugne procs ala Gutgore Ripper/Perdition's Blade/Lobotomizer, er det ingen tvil om hva man bør gå for. Edit: sykt sært at sverdet eier OEB, og er på lik linje med The Untamed Blade... 3.80 i speed gjør det bare helt sykt. Det er bedre enn Untamed blade. 28 stamina og 72 attack power er noe av det beste jeg har sett på et sverd hittil. Jeg vil gå så langt som å si at det er på linje med Askhari, Sword of the brotherhood som dropper langt inne i BWL. 3.80 speed vs. 3.40 er himmel og hav for oss strength warriors som tusler rundt med 1200 AP ubuffa. Endret 17. september 2005 av GRendal
Terje82 Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 (endret) Tror ikke jeg vil bytte mitt Bonereaver's Edge med det sverdet, mitt har 11,3 dps mer. dmg pr slag blir sikkert noe det samme pga attackpower, men bonereaver har 3,4 i speed dropps fra Jin'do the hexxer i går Endret 17. september 2005 av Terje82
GRendal Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Tror ikke jeg vil bytte mitt Bonereaver's Edge med det sverdet, mitt har 11,3 dps mer. dmg pr slag blir sikkert noe det samme pga attackpower, men bonereaver har 3,4 i speed 72 attackpower er 5 DPS til, da er du oppe i nesten 70 DPS. I tillegg har du 280 Hitpoints, samt 3.80 speed. uten å fornærme deg Terje, så vil jeg som en ren attack power\str warrior foretrukket ZG sverdet. For en Crit warrior med lavere attackpower vil kanskje bonereavers edge være å foretrekke.
GRendal Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 Tror ikke jeg vil bytte mitt Bonereaver's Edge med det sverdet, mitt har 11,3 dps mer. dmg pr slag blir sikkert noe det samme pga attackpower, men bonereaver har 3,4 i speed dropps fra Jin'do the hexxer i går den bag of whammies er jo bedre enn fire grimed grimoire? dette nærmer seg en vits...
Terje82 Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 bonereaver slår oftere og hardere. man får selvfølgelig aldri nok hp, har i dag ca5400 ubuffet.
GRendal Skrevet 17. september 2005 Skrevet 17. september 2005 bonereaver slår oftere og hardere. man får selvfølgelig aldri nok hp, har i dag ca5400 ubuffet. Den slår oftere. ZG sverdet slår hardere.
Rockshammy Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Holdt på i 5 timer og ga oss etter å ha drept nest siste boss :| Onyxia tid så.. Jeg synes instancen var helt superb! 9/10 ! Har ikke hatt det så morro på lenge Dropsa er jævla bra egentlig, vi fikk noen blå legs som hadde bedre stats enn nemesis leggings! (De hadde 23int og 23 stamina og 32+ spell damage! sjukt ) Jeg må nok se deg paste bilde av disse blå buksene Tror dessverre ikke på deg. Looten i MC er i det store og hele bedre enn looten i ZG. 4845668[/snapback] nå er jo nemesis BWL settet til warlocks. ikke mc som er felheart
AT1S Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 erfaring: kjørt hele, men synes ZG er super kjedelig. drops: null
PoleCat Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 (endret) Må si jeg setter stor pris på ZG og AQ20 som feral druid, da nesten ingen av våre rogues trenger/vil ha items jeg kan bruke derfra, og utvalget fra MC/BWL er labert for meg (har det aller meste jeg kunne tenke meg derfra allerede). Zulian Tigerhide Cloak Overlords Crimoson Band Blooddrenched Grips Blooddrenched Footpads Blooddrenched Leggings Seal of Jin Foror's Eyepatch Jeg får også tanke en god del der inne, som jeg synes er veldig gøy (spes på panterbossen). Endret 12. april 2006 av PoleCat
elf_man Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Tror ikke jeg vil bytte mitt Bonereaver's Edge med det sverdet, mitt har 11,3 dps mer. dmg pr slag blir sikkert noe det samme pga attackpower, men bonereaver har 3,4 i speed dropps fra Jin'do the hexxer i går den bag of whammies er jo bedre enn fire grimed grimoire? dette nærmer seg en vits... 4857240[/snapback] Tja, det du sier stemmer nok godt for casters, men for meg (druide) er grimoiren min mye bedre. 10sta, 15int, 11spi og en liten, men sterk hjelper
Seian Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 Så bestemte meg å lage en tråd der hvor all info om denne instancen samles: 1. Dine erfaringer 2. Drops 3. Hva du syntes om den 4. Hvor lang tid du brukte på 1 run 5. Poste bilder av Zul gurub 6. Gjerne poste bilder av din char med Drops fra zul gurub 7. Gi Zul gurub en karakter fra 1/10. Morsomt å se hva folk syntes selv. 1. Tja. Ettersom dette var min første high-end instance jeg gjorde, så må jeg si det var moro å se epics droppe . 2. [Fang of Venoxis]. 3. Litt kjedelig utseende på ZG. Da foretrekker jeg MC. 4. Vi i guilden ble aldri ferdig med et run, siden vi glemte å sette på master-loot når [Fang of Venoxis] droppa. Noen tok greed og noen tok pass. Så den ble disenchanted til en Nexus crystal. Greitt nok. 5. Har ingen dessverre. 6. Fikk ingen drops annet enn masse coins og en bijou eller.no 7. 7/10
nazrm Skrevet 12. april 2006 Skrevet 12. april 2006 1. Dine erfaringer - tar altfor lang tid å cleare thrashmobs 2. Drops - mye 3. Hva du syntes om den - virket ok i begynnelsen, men etter ørten timer med thrashclearing så blir man veldig lei. etter at instancen ble nerfet er den vel "ok", men jeg ville nok ikke gått inn dit.. 4. Hvor lang tid du brukte på 1 run - 3-4 timer 5. Poste bilder av Zul gurub - orker ikke 6. Gjerne poste bilder av din char med Drops fra zul gurub - eneste jeg bruker nå er en ring og en neck med +hit 7. Gi Zul gurub en karakter fra 1/10. Morsomt å se hva folk syntes selv. - 2/10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå