Gå til innhold

Nytt Tastatur til alt mulig bruk


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg har tenkt å kjøpe et nytt tastatur, er ikke så sikker på hva jeg skal kjøpe men har sett litt på disse to men jeg ser ikke forskjellen, Noen som vett hva forskjellen på de er:

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=22211

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=36611

 

Då tenker jeg på størrelse om det er noe som ene har som den andre mangler og sånt, gjør ikke noe at den ene har mx1000 og den andre ikke, får jeg har allerede den musen.

 

Hadde vert fint hvis dere og kunne annbefalt noen andre tastaturer, hvis det er et dere synes er bedre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har den med bluetooth. Den er genial synes iallfall jeg. Det er ikek sikkert at alle er enig med meg. En fryd å skrive på. Musa og tastaturet har sinnsykt lang rekkevidde. Testa engang og klarte fint å skrive på skjermen da jeg var i stua (1.etasje) mens pc'en var i kjelleren. Finnes seff svakheter også. Litt dårlig batterilevetid på musa, men hvis man husker å sette den på laderen etter bruk, vil man aldri gå tom for strøm. Holder i 2 dager med heftig bruk uten å gi seg.

Lenke til kommentar

Det settet du viser har laser mus, og så langt har ikke logitech kommet ut med bluetooth laser mus. Den har egen reciver for ir som sendes fra musa. Det er nok en ny pakke, derfor er det ingen av butikkene som har det inne.

 

Edit: Leste nettopp på hjemmesida til logitech angående pakka. Ser ut nesten som om musa også bruker bluetooth. I dette tilfellet har du et enda bedre produkt enn mitt.

Endret av samye83
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

hvordan fikk du det til å virke skikkelig då. når jeg skulle installere driverne så begynnte pc`en å henge seg. programet klikket. og jeg fikk ikke settet til å virke i det hele tatt, helt til jeg installerte pc`en på nytt. Kunne du hjulpet meg ut med dette problemet??

Lenke til kommentar

hva er vits med å bruke så sinnsykt masse på Tastatur? eg kjøpte dette tastaturet, og det fungerer ypperlig til spill og alt mulig. og kostet bare 100kr.

 

http://www.psdata.no/ps.asp?it=109003&mlevel=011503

 

det er bortkastet penger å bruke 800kr på nytt tastatur.

 

Bruk heller pengene forunftig på andre dele rinni maskinen om det skulle være nødvendig

 

EDIT: tror det var det tastaturet eg kjøpte.

 

Vegard :)

Lenke til kommentar
hvordan fikk du det til å virke skikkelig då. når jeg skulle installere driverne så begynnte pc`en å henge seg. programet klikket. og jeg fikk ikke settet til å virke i det hele tatt, helt til jeg installerte pc`en på nytt. Kunne du hjulpet meg ut med dette problemet??

Høres rart ut at det ikke fungerte først.

Hva slags maskin har du, og hva slags OS kjører du?

Fungerer tastaturet, musa og programmet nå når du har installert maskinen på nytt?

 

Selv har jeg fått det til å fungere fint både på 32-bit og 64-bit win xp.

Lenke til kommentar
hvordan fikk du det til å virke skikkelig då. når jeg skulle installere driverne så begynnte pc`en å henge seg. programet klikket. og jeg fikk ikke settet til å virke i det hele tatt, helt til jeg installerte pc`en på nytt. Kunne du hjulpet meg ut med dette problemet??

Høres rart ut at det ikke fungerte først.

Hva slags maskin har du, og hva slags OS kjører du?

Fungerer tastaturet, musa og programmet nå når du har installert maskinen på nytt?

 

Selv har jeg fått det til å fungere fint både på 32-bit og 64-bit win xp.

Dette er mine spesifikasjoner:

 

Os: Windows Xp Sp2 (orginal)

Skjermkort: XFX 6600GT 128mb video minne

Skjerm: Samsung Syncmaster 173T

Harddisker: 2x Sata hdd`er 1x 80gb 1x 250mb og 1x ata disk på 200gb

Ram: 2x 512DDRTwinmoss

Nettverkskort: 2Gb Lan( innebygd i hovedkortet) og et trådløst som følgte med

Prossesor: AMD 64 3200+

Hovedkort: MSI KN8 Neo2-54G

Cd/DVD rom: 1xcd rom & 1x DVD brenner

Lydkort: innebygd i hovedkortet

Webcam: Logitech Quickcam Pro 4000

Keyboard/Mus: Logitech diNovo Desktop Laser

Vifte kontroller: Cooldrive 4( men har ikke fått an te å funke ennå)

TV Kort: 1x PixellView

Floppy Disk: 1x Standard Samsung Disketstasjon

 

Ja det funker fint nå som eg installerte på nytt, men det tog sin tid, før jeg fikk det til å funke som det skal, e liksom ikke like kjekt å installere pc`en på nytt nå lenger, tar så lange tid.

Endret av Marcelo
Lenke til kommentar

jeg har også diNovo media desktop laser.

å jeg sliter også med å få det instalert, men nå har ikke jeg prøvd å formatere maskina da, så må vel sette meg ned å bynne å formatere :(

musa min har en sykt kort rekkevidde da, over en meter å den vil overhode ikke samarbeide.

å når jeg skulle instalere mus og tastature så ville den alt annet enn å samarbeide, så nå bruker jeg tastature og musa uten å ha instaler noe som helst, ingen av tillegs funksjonene er oppe å kjøre.

litt mer enn middels irriterende :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...