mvmnt Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Heisann! I gårkveld, satt jeg og spilla WoW, så plutselig dukka noen veldig irriterende grafikk problemer opp, jeg skjønner ikke hvorfor de kom, men de kom bare. Bilder: -- Jeg orker rett og slett ikke og formatere \ reinstallere skjermkort driverene enda, for jeg er 100% sikker på at det må gjøres. Takk for all hjelp osv.
Halvt horn ost skinka piffi varmt Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 (endret) Det er ingen kunst å reinstalere drivere altså Hva er tempen på kortet? Endret 14. september 2005 av heanwi
Thombr86 Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Ser ut som artifacts grunnet overklokking/temp eller dårlige drivere.. Drivere er bare å innstallere over om du bruker orginale... no big deal, krever bare en omstart...
kjetilkl Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 Eller så hender det at WoW blir litt forvirret i texture-cachen sin ... for å fikse dette sletter du WDB og WTF katalogene dine .... (de som virkelig suger med dette er at du må sette opp alle addons påny ()
Cubicle Dude Skrevet 14. september 2005 Skrevet 14. september 2005 (endret) Maa si meg enig med den ja! Jeg har fatt slike artifacts med apne pipelines med feil! + at jeg fikk det med en beta driver engang! Ciao Endret 14. september 2005 av Master Chiun
mvmnt Skrevet 14. september 2005 Forfatter Skrevet 14. september 2005 (endret) key, takk. Bruker flexbar, så er ikke no bigprob ^^ Men nå er ikke bugsa lenger, kan hende det bare var VELDIG varmt på skjermkorte. Jeg har ikke overclocket korte mitt, men jeg har hatt installert overclockings program, men jeg chickena ut, når jeg skulle prøve Takk. Endret 14. september 2005 av mvmnt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå