Gå til innhold

cheat på lan.. hva skjer? :P


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Folk her som tar dataspill litt for serriøst, hadde lagt dem inn om det var opp til meg. Syke syke folk.

hvis du blei snytt for 1.premien på grunn av en retard med wh hadde nok du blitt ganske pissed sjæl

Det er fremdeles bare snakk om et spill. Og at hvis folk skal få bank for slikt så syns jeg synd på de som gjør noe slikt.

Men hvis det "bare" er et spill, hva i allverden er vitsen med å jukse i utgangspunktet?

 

Er naturligvis enig i at ingen burde få fysisk bank, men man burde bli kastet på hodet ut av Lan'et ihvertfall.

 

Faktisk synes jeg det nesten verre å jukse når man sitter 10 stykk på et useriøst privat Lan, enn når man kan vinne premier på et pro-lan, fordi det er utrolig stusselig å lure vennene sine på den måten. (Med mindre man gjør det på kødd)

 

På pro-lan er det litt sånn at det er arrangørens ansvar å finne de som cheater allikevel, og det er jo vanskelig å cheate og samtidig komme langt i turneringer.

 

Jeg har ihvertfall aldri cheatet før, og jeg har spilt MYE, blant annet CS, hvor jeg vet at folk jukser for et godt ord. Blir rimelig provosert når jeg leser ting som "bare et WH", voks opp!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...