Gå til innhold

Patch 1.7.0 bekreftet i morgen!


Anbefalte innlegg

New Realms and RP PvP Realms!

Daliniya, 13/09/2005

Tomorrow there will be an extended maintenance while a patch is applied to all European realms. This patch will include many new features, one of which is RP PvP realms. Due to this new realm type addition, we will be opening several new English realms.

 

Those who are interested in playing on an RP PvP realm should take a moment to check out our new realm types page which has useful information about all realm and game-play types.

 

The list of realms that will be opened tomorrow after maintenance are:

Laughing Skull (PvP)

Defias Brotherhood (RP PvP)

The Venture Co. (RP PvP)

 

We will also be adding new realms for German and French speaking players.

 

Er det 1.7.0 som kommer i morgen, eller er det en liten patch? Mener jo å huske at RP PVP-realmen skulle komme sammen med 1.7.0, og da kan det vel tolkes slik jeg har tolket det?

 

edit: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post527147

 

Patchen er altså bekreftet i morgen :)

Endret av Complexion
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
faen gleder meg til skolen slutter da rer det faen meg rett hjem laste ned å starte på dne nye PvP serveren:D noen som joiner? det er ikke RP PvP server jeg tenker på?

 

kan noen der ute som har lasten ned patchen alt si meg om det er overfylt på den nye PvP serveren?

Ingenting er oppe enda, så ingen vet. Ser personlig ikke helt hva som er så stas med å starte helt på nytt igjen.

Lenke til kommentar
faen gleder meg til skolen slutter da rer det faen meg rett hjem laste ned å starte på dne nye PvP serveren:D noen som joiner? det er ikke RP PvP server jeg tenker på?

 

kan noen der ute som har lasten ned patchen alt si meg om det er overfylt på den nye PvP serveren?

Ingenting er oppe enda, så ingen vet. Ser personlig ikke helt hva som er så stas med å starte helt på nytt igjen.

det med at folk starter på nytt er sikkert fordi da er det ingen som er 60 på serveren :) så alle må hjelpe alle osv :p

Lenke til kommentar
Akkurat begynnt å spille WoW for 3 uker siden, eneste jeg kan se for meg med ny server er at alle er lav lvl. Alt ustyr for lav lvl vil bli sykt dyrt, dette vil omtrent følge alle spillerne oppover tror jeg, men kan ta feil...har gjort d flere ganger før :blush:

Begynte selv å spille rett etter retail når alle var lav lvl og det var jo skikkelig moro. Var litt mer "utfordring" å komme seg opp i lvl ettersom man ikke hadde en main som sendte over 20g på lvl 1 og ikke hadde fullt av imba gear :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...