Gå til innhold

Prosjekt Blue Lightning (Sist Oppdatert: 10.12.05)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DJ Ovin: Det jeg har tengt å gjøre videre, er å sparkle alle hull og sprekker for å få helt gjevne overflater.

Deretter skal jeg male flere lag med grunnmaling å pusse den gjevn og fin, så skal kabinettet lakkeres. Skal prøve å få en fin finnish i lakken.

 

Det er jo selvsagt mer òg, men det er ikke vits å ramse opp alt som gjenstår ;)

 

Phara0h: Ja, det er tre pinner i mine XLR-koblinger også, men rammen er også mulig å bruke, det er vanligvis den som skal kobles til jord (svart ledning). :)

 

- Pain193.

Lenke til kommentar

Takk for komentarer :thumbup:

 

Markussr: Den CD-romen på bildet er ødelagt. Jeg skal bruke en DVD-brenner som skal stealtes (bygges inn i fronten).

 

HDD-racken er nok ikke så støydempende nei, men jeg får se om jeg finner på noe som kan brukes til å redusere støyen :)

 

 

I dag har jeg malt/grunnet litt av kabinettet med "top coat" som egentlig brukes på glassfiberformer o.l.

Visst dette blir bra, maler jeg hele kabinettet med "top coat" før jeg lakkerer det ;)

 

- Pain193.

Endret av Pain193
Lenke til kommentar

Hei!

 

Det var meningen at jeg skulle til Clas Ohlson i dag for å kjøpe lysdioder sånn at jeg kunne lage update, men det ble ikke noe av. Jeg har bare sparklet og pusset på kabinettet i dag, så jeg tok ikke bilder.

Men når jeg kjøper lysdioder kan jeg fortsette, for da kan jeg feste begge rommene sammen :)

Jeg får se om jeg kommer meg til Clas Ohlson i morgen, så jeg kan lage update :thumbup:

 

Lysdiodene jeg skal kjøpe er ultrablå og ultrahvit 3mm.

 

Link til dioder

 

361686_X_2005-07-04_113746.jpg

 

- Pain193.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...