Lanes 30 Report post Posted September 13, 2005 Hvordan får jeg spilt på de europeiske serverne? Har en amerikansk versjon an Wow, eneste alternativ er USA når jeg skal velge område... Sitter med ping på 300-600... En ting til: Bruker et 54g trådløst nettverk for øyeblikket, vil jeg kunne senke ping tiden om jeg bruker kablet nett isteden? Takker for svar. Quote Share this post Link to post
-=Toasted=- 1 Report post Posted September 13, 2005 1: du kan ikke spille på europeiske servere med en amerikansk versjon. (note: PUNKTUM) 2: bytt til kabel, trådløst er aldri en god ide til nettspill.. ps: kansje like greit og holde seg på de amerikanske servera, for tro meg du vil IKKE få noe bedre ping her.. Quote Share this post Link to post
Cannabiskopen 4 Report post Posted September 13, 2005 Jeg har også prøvd trådløst og kabel nettverk, som toasted sier er det en del raskere med kabel, ettersom det er 100 MB hastighet, og du har 54. Er ikke noe ekspert men tror jeg sa noe fornuftig der. Quote Share this post Link to post
Psy 11 Report post Posted September 13, 2005 Hmm, om jeg pinger WLAN ruteren min får jeg 0.8ms.. så dere er nok inne på noe når dere sier at WLAN generelt er dårlig for nettspill. Quote Share this post Link to post
Destructionz 0 Report post Posted September 13, 2005 Trådløst er helt umulig å game med, funker sånn passe i online rollespill men aldri i cs. Men brodern fikk fiksa trådløs nette våres, har ingen problem i spill generellt lengre :!: Quote Share this post Link to post
Lanes 30 Report post Posted September 13, 2005 Blir vel rent nødt til å holde meg på de amerikanske serverene da, men om pingen ikke blir bedre betyr det lite. Skifter til kablet nett når jeg kommer inn på serveren igjen. Takk for svar! Quote Share this post Link to post
norpheus 15 Report post Posted September 13, 2005 Opplever en del flere ping spikes med WLAN enn med LAN, men hvis du har bra signalstyrke (jeg har routern ståendes 3 meter fra senga der jeg spiller) så skal det funke helt fint til WoW. du kan jo teste med "ping -t ip.til.trådløs.router" på WLAN og se selv om det har noe innvirkning Quote Share this post Link to post
Admin'c 5 Report post Posted September 13, 2005 usa ligger langt unna og man har derfor høy ping. slik er det bare :/ tror ikke spikes har så mye å si for deg, men er det ikke litt upraktisk med usaversjon når det gjelder når folk er oppe? På tide med en europaversjon? Quote Share this post Link to post
Lanes 30 Report post Posted September 13, 2005 Får se om det blir en europa versjon etterhvert, men jeg tviler... Høy ping, men det går jo. At det ikke alltid er stappfullt på serveren er jo bare et gode=) Quote Share this post Link to post
Admin'c 5 Report post Posted September 13, 2005 hehe du er jo heldig sånn sett, men du spiller jo med alle amerikanerene som spiller 24/7 da ;p (vel egentlig ikke men det er vel flere av dem som spiller om natta som har spilt litt i overkant) Quote Share this post Link to post
anon12234 2301 Report post Posted September 13, 2005 hmm, jeg klarer å spille på både amerikanske og europeiske servere med min wow. må bare endre serverlist..... Quote Share this post Link to post
Pug 15 Report post Posted September 14, 2005 hmm, jeg klarer å spille på både amerikanske og europeiske servere med min wow. må bare endre serverlist..... Det går ikke ann. Hvordan gjør du liksom det da? Quote Share this post Link to post
Hoel 4 Report post Posted September 14, 2005 (edited) hmm, jeg klarer å spille på både amerikanske og europeiske servere med min wow. må bare endre serverlist..... Det går ikke ann. Hvordan gjør du liksom det da? Skal vel bare være å forandre "realmlist.wtf" til US/EU ettersom hvor du skal spille. Men man må jo uansett ha konto begge stedene Edited September 14, 2005 by Hoel Quote Share this post Link to post
pellemann 0 Report post Posted September 14, 2005 ta en titt ca midt på denne siden Quote Share this post Link to post