hemo Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Planen var å bruka Media Player Classic til avspelding av ulike filmklypp. Maskina er nyinstallert med WinXP SP2. iTunes for .mov og .qt-filer... Eg må vel også ha Windows Media Player for å spela av wmv-filene eg har laga i Windows Movie Maker, må eg ikkje? Nokon av filene mine har eg koda med xvid, så difor installerte eg AutoGordianKnot 1.96 og fekk inn XviD-1.0.3-20122004. Eg trudde denne hadde DivX-støtte, men nei :-( På www.divx.com finn eg gratis dekoder for dette, men den putter ein logo nede til høgre i starten på all avspeling :-( Forslag til løysing?
Launch Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Prøv K-Lite codec pack, tar alt hos meg. http://www.k-litemegacodecpack.com/
Dogagon Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Du må ikkje Media Player for spela av wmv fila du har laga nei, alt funke i VLC. Absolutt alle filmfiltypar går der.
hemo Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 Om VideoLAN/VLC tar .wmp, blir eg frista til å fjerna alt som har med Microsoft Windows Media Player... DVD-avspeling gjer eg vel best med ein fullversjon av PowerDVD, eller noko....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå