ratamahat 0 Report post Posted September 13, 2005 Noen som vet hvordan jeg skifter lisens/produktnøkkelen jeg bruker? Gjelder Windows XP Professional. Quote Share this post Link to post
Guest Slettet+3124 Report post Posted September 13, 2005 Denne er feil postet... Og på meg så ser det ut som at dette spørsmålet ditt dreier seg om piratvare. *Rapportert* Quote Share this post Link to post
RayBay 0 Report post Posted September 13, 2005 (edited) Her: 1. Start meny --> Kjør 2. Skriv Regedit, og klikk ok 3. Finn "HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents" på venstre siden. 4. Finn "OOBETimer" på høyre siden og velg "endre" 5. Fjern en eller to bokstaver/tall for å deaktivere windows og trykk "ok" 6. Start meny --> Kjør 7. Skriv: "%systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a" og trykk "ok" 8. Velg "Jeg vil ringe kundeservice for å aktivere windows" eller noe i den duren 9. Velg "Endre produkt nøkkel" 10. Skriv inn den nye produkt nøkkelen og klikk "Oppdatere" og velg "Påminn meg senere" og restart pc`n 11. Gjør som i 6 og 7 for å sjekke om windows ble aktivert. Hentet fra microsoft sin side: http://support.microsoft.com/?kbid=328874 Lykke til Edited September 13, 2005 by RayBay Quote Share this post Link to post
Bytex 8599 Report post Posted September 13, 2005 Ellers kan du søke på Windows XP keychanger i google og finne et verktøy som gjør samme jobben som å grave i registeret gjør. Quote Share this post Link to post
ratamahat 0 Report post Posted September 13, 2005 Ok, takk Jeg skjønner at dette kan ha blitt oppfattet som pirat-prat, og det beklager jeg! Det var heller ikke meningen å feil-poste. Hvordan sletter jeg innlegget? Kan godt fjernes hvis det forstyrret... Quote Share this post Link to post
Peter 1 Report post Posted September 13, 2005 Denne er feil postet... Og på meg så ser det ut som at dette spørsmålet ditt dreier seg om piratvare. *Rapportert* Ikke døm skinnet før en kan gå, eller hvordan det nå var... Han har bare spurt hvordan produktnøkkelen kan endres, for alt vi vet, så kan han ha kjøpt sin egen nøkkel nå, og vil bruke den. Er det negativt? Quote Share this post Link to post
Jankee 22 Report post Posted September 13, 2005 Flyttes fra spørsmål og svar til windows Quote Share this post Link to post