Amon Amarth Skrevet 30. desember 2005 Skrevet 30. desember 2005 haha så alt for bra... jeg lastet ned 0.4 men den vil ikke starte =/
Prizefighter Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Får ingen feilmeldinger, det starter bare ikke. Synes å huske en kar nevne noe med at jeg trengte noe javagreier. Har da det meste av sånt, vet ikke jeg.
Cerb89 Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Jeg får ikke loadet noe utsyr :S hvordan går man det?
AimAr Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Jeg har ikke det programmet, men jeg har noe enda bedre. Nemlig noen bilder jeg har tatt på selv.
AimAr Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Les første post? kthx 5361833[/snapback] Har lest den, noe spesielt du tenkte på? .....nei det går en grense, jeg trenger ikke å spørre om det fordi jeg vet godt hva du tenkte på, og svaret mitt til det er at jeg ikke gidder å laste ned det jækla programmet. Ingen liker en viktigper.
Knofle Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 (endret) Det ligger litt i kortene at du skal poste bilder du har laget med programmet, da topicen er "Wowmodelview creations!" Sååå da. Les første post? kthx edit: Hva mente du med innlegget forresten? Skulle du lære Exploid en lekse? Virke rebell? Drite i hva dette emnet handler om? Bilder som du poster, hører til i Screenshottråden.... Endret 31. desember 2005 av BurTMastA
AimAr Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Bildene jeg la ut er etter min mening er mye i samme banen som det tråden skal handle om. Grunnen til jeg skrev det litt "utfordrene" innlegget var at jeg synes det er unødvending å henge seg opp i alle små detaljer og skape dårlig steming her på forumet. Men jeg burde selvsagt sjønt at jeg gjorde megselv en bjørnetjeneste der... Hva var poenget med innlegget ditt foresten? prøve å drite meg ut?
Knofle Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Neida, jeg ble bare provosert av måten du svarte eXploid på. Han hadde jo eeegentlig rett, selv om bildene dine er i samme gate som de andre. Ikke at vi skal henge oss opp i ting altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå