Gå til innhold

TV-er med SED-teknologi til neste år

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, nå har de jobbet med SED teknologien i ca 15 år eller no. Så det burde være greit å få løst "problemer". Men jeg skjønner godt at de utsetter det noe.. For et slikt produkt må jo fungere 100% om det skal kunne konkurrere med plasma og LCD som har såpass ok fotfeste i markedet. Folk er alltid skeptiske til nye produkter.

• 2 måneder senere...
  • 11 måneder senere...
Skrevet

Er det noen som har hørt noe nytt om SED? Jeg begynner å bli mektig irritert på idiotiet fra TV og skjermprodusenter sin side om å holde på århundrets dårligste teknologi (LCD). Det er pokker på tide med skikkelig skjermteknologi igjen. Jeg er så evig lei av blasse og grå bilder.

Bring on SED/OLED!

• 1 måned senere...
Skrevet

Støtter den! Har drøyet tv-kjøpet i påvente at "sed" skulle komme, men er nå mektig lei.. Blir nok plasma nå. Men er det ingen som har hørt mer om "sed", er det fremdeles denne teknologien som tar over, eller er det mange kandidater?

Skrevet

Det er flere teknologier som er aktuelle, blant annet OLED, SED og LaserTV, der jeg tror SED er den som kommer først i stor skala.

Det har dessverre vært stille i det siste fra SED-leiren. Produsentene venter for å selge mest mulig LCD og plasma først.

Skrevet

Slik har det jo vært i flere år nå, noen burde starte en slags gruppe som hadde som oppgave å informere folket om denne helt latterlige melkingen av LCD. Det er rett og slett kvalmt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...