Slaughter Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Dei som ventar på oppfølgaren til UFO: Aftermath ved namn UFO: Aftershock kan nå vinne ein signera Special Edition av UFO: Aftershock og ein original UFO: Enemy Unknown boks ved å delta i konkurransen her. Nummer 2 og 3 får kvar sin normale UFO: Aftershock kopi. Ellers kan de lesa eit lite intervju med ALTAR interactive's (utviklaren) Robert Hoffmann i det siste nyhetsbrevet. De kan og sjå nokre nye bilde av modellar og høre lyden til eit par våpen i spelet.
gobyfly Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Jeg betaler ikke for det spillet , det første skuffet ALLT for mye. Men kan jo godt vinne det med å delta , men allt jeg ser er snakking om det , men ingen link til selve konkuransen...
Amnio Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg betaler ikke for det spillet , det første skuffet ALLT for mye.Det var en skikkelig nedtur sammenligna med navnebrødrene, ja. men allt jeg ser er snakking om det , men ingen link til selve konkuransen...Da skal du få litt hjelp her: Answer the following five questions about Aftershock, all of which can be found on our site - http://www.strategycore.co.uk - and submit your entry using the form on our contact page at http://www.strategycore.co.uk/pg/contact. Please select "Competition Entry" from the dropdown list when submitting your entry, and confirmation that we have received your entry will be emailed to you almost instantly! So, onto the questions! What is the flying island that you use as your command post called? What's the advantage of having a base next to the sea? Can you use diplomacy in Aftershock? Does your soldiers have AI (Artificial Intelligence) in Aftershock? Will friendly fire be implemented in Aftershock?
agalate Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 Jeg betaler ikke for det spillet , det første skuffet ALLT for mye.Men kan jo godt vinne det med å delta , men allt jeg ser er snakking om det , men ingen link til selve konkuransen... Det aller første, altså Ufo: Enemy Unknown var jo helt konge. Gameplayet var helt unikt for sin sjanger, og intensiteten var så enorm at hårene på ryggen reiste seg når hver gang jeg gikk ned for landing etter å ha skutt ned en fiendtlig ufo. Er i og for seg enig i at Aftermath og Acopalypse mistet litt av sjarmen, og Interceptor var helt på jordet i forhold til serien generelt.
Slaughter Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 UFO: Aftershock vil bli ein seriøs oppgradering i forhold til UFO: Aftermath. I den strategiske delen har dei lagt til resurser, base bygging, diplomati og masse anna. I den taktiske delen har dei lagt til prone og crawl, hus du kan gå inn i, sniping fra hustak, droner og meir. Er umulig å sei om spelet blir bra av den grunn, men utgangspunktet er i alle fall langt betre. Når det gjeld namnet så er saken den at UFO: Aftermath ikkje hører til X-COM serien. UFO: Enemy Unknown heiter X-COM: UFO Defense i USA, og X-COM er namnet som har copyright, ikkje UFO. X-COM: Terror From The Deep var nummer to i serien og X-COM: Apocalypse var nummer tri. Etter det kom X-COM: Interceptor og X-COM: Enforcer som begge var ein nedtur meiner mange. Dreamland Cronicles: Freedom Ridge blei så satt igang av Gollop brødrane (dei som laga X-COM, og nå har utvikla Rebelstar: Tactical Command til GBA). Det var ikkje ein oppfølgar til X-COM, sidan dei ironisk nok ikkje eigde lisensen, men tungt inspirert av X-COM. Fordi publisheren ikkje var nøgd med framgangen blei prosjektet gjeve vidare til ALTAR. Dei fann fort ut at dei ikkje kunne fortsetta med det Gollop brødrane hadde laga (for mykje dyre 3rd party program), og måtte starte meir eller mindre på ny. Derfor blei det og eit ganske anna spel enn det Dreamland var meint til å bli. Aftermath var langt ifrå perfekt, men personlig trur eg det er eit godt utgangspunkt, og at Aftershock kan bli svært bra. Tida vil vise.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå