albions Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 (endret) Hva er det man trenger for å få epic mount når man er pally ? Endret 11. september 2005 av albions
Killerquo Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 (endret) Her er en liten walkthrough. EDIT: Skal nevnes at min boblegutt bare er på lvl 31, så jeg har ikke gjort dette selv. Endret 11. september 2005 av Killerquo
Entity extraction Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 (endret) Fin walkthrough det,litt mangelfull. Det viktigste (og vanskeligste) er imo den siste biten i scholomance. Her må du min ha med 1 paladin utenom deg selv. Jeg gjorde den med 2 x paladin, 1 mage, 1 warrior og 1 priest. I ettertid ville jeg vurdert warlock istedenfor mage (soul stone) for det er rimelig kjipt å måtte reise til Sw, hente ny quest, cleare i ca 2 timer, og prøve igjen. Pala har jo divine intervention, men soul stone er genialt å ha akkurat der (som alle andre plasser) Olasser item så lang vekke som mulig, sill gruppen og deg selv i Nordre hjørne. Beskytt priest!! Ikke stress Når spirits kommer må du ha kontroll på hvilke seals du skal bruke på judgement: Wave 1: Seal of Wisdom Judging. Wave 2: Seal of Justice Judging. Wave 3: Seal of Righteousness Judging. Wave 4: Seal of Light Judging. Rett seal på spirits og judgement har 2 effekter: De stunner spirits De har en AOE lignende effekt. Wave 3 er litt uggen, da dropper spirits i fanget på deg, alle på en gang. Deathknight er rimelig enkel, så lenge warrior holder aggro Thott sin guide Jeg synes denne questen var veldig gøyal, og rewarden er...nice Deathknight dropper forresten en bra staff, så det er noe for alle der. Lykke til edit: pass på at en person har kontroll på hvilken wave det er, kjipt å judge med feil seal. V Endret 11. september 2005 av vetle
Dʋgɢtung Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Får bare skyte inn at da jeg tok questen, var vi 4 paladins og 1 priest. Alt frem til bossen er hardere med en slik gruppe, men selve bossen er faktisk ganske enkel. Og som det sikkert er nevnt før, er nøkkelen til å lykkes at _alle_ klarer å time judgementene sine skikkelig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå