Illus Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hei! Skal bytte ut min 120GB WD disk som jeg har hatt som OS disk en stund.. Den har begynt å lage en uutgoldelig høyfrekvent hvinelyd som jeg ikke orker å høre på. (Har flere WD disker og ikke noe å utsette på disse for min del. Gode arbeidsdisker dog noe støyende) Skal kjøpe en ny disk som skal partisjoneres opp til os/programmer og litt lagring. Er Samsung Spinpoint P120 250GB 8MB 7200RPM det som vil være det beste til denne bruken !? Jeg ønsker at disken skal være - Rask - Stille - Mye GB for pengene (putter gjerne litt penger i den siden det skal være OS disk, men det finnes grenser :-) Takker for innspill!
Never Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Samsung er et trygt kjøp ja.. egentlig ikke noe å lure på... kansje ikke de som er kjappest, men omtrent lydløse er de...
Illus Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Takker! Hva er eventuelt raskere !? Og vil det da si merkbart raskere eller bare fine tall på et papir som ikke duger til å tørke seg bak med engang ? :-)
ManagHead Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Tror du vil mærke at wd raptor er raskere, men da betaler du 1500kr (?) for en disk på 74gb.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå