Gå til innhold

Jeg trenger ett nytt spill! Trenger litt hjelp her

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heihei. Jeg er på jakt etter ett nytt spill, da jeg hår gått lei spillet jeg har spilt trofast i 4 måneder. Og da lurer jeg på om dere vvet om noen spill som er i Beta/Alpha fase som folk kan prøve? Temker da spesielt på MMO eller RTS spill. Men kom gjerne med andre spill som er i test fase som lar oss gamere teste spillet!

Kan jo være litt interesangt å sjekke vilke spill som jeg har spilt fra før:

Warcraft III gjennom et år, Guild Wars gjennom et halvt år, Rome: Total War i et halvt år, og No One Lives Foreever 2 i et år.

På forhånd takk!

NB: Hvis dere vet om noen sider som viser spill som er i beta, er det svært hyggelig om du poster lenker til disse!

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Heihei. Jeg er på jakt etter ett nytt spill, da jeg hår gått lei spillet jeg har spilt trofast i 4 måneder. Og da lurer jeg på om dere vvet om noen spill som er i Beta/Alpha fase som folk kan prøve? Temker da spesielt på MMO eller RTS spill. Men kom gjerne med andre spill som er i test fase som lar oss gamere teste spillet!

Kan jo være litt interesangt å sjekke vilke spill som jeg har spilt fra før:

Warcraft III gjennom et år, Guild Wars gjennom et halvt år, Rome: Total War i et halvt år, og No One Lives Foreever 2 i et år.

På forhånd takk!

NB: Hvis dere vet om noen sider som viser spill som er i beta, er det svært hyggelig om du poster lenker til disse!

Spillnettstedet gamespot har noe som heter Beta Center, der finner du både open betas og locked betas :D

Gamespot's Beta Center :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...