Chasseur Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Heihei. Jeg er på jakt etter ett nytt spill, da jeg hår gått lei spillet jeg har spilt trofast i 4 måneder. Og da lurer jeg på om dere vvet om noen spill som er i Beta/Alpha fase som folk kan prøve? Temker da spesielt på MMO eller RTS spill. Men kom gjerne med andre spill som er i test fase som lar oss gamere teste spillet! Kan jo være litt interesangt å sjekke vilke spill som jeg har spilt fra før: Warcraft III gjennom et år, Guild Wars gjennom et halvt år, Rome: Total War i et halvt år, og No One Lives Foreever 2 i et år. På forhånd takk! NB: Hvis dere vet om noen sider som viser spill som er i beta, er det svært hyggelig om du poster lenker til disse!
DurinVIII Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hva med Anarchy Online? Har ikke prøvd det selv, men det er jo gratis, så det gjør ikke noe om du ikke liker det
Wyldelife Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Heihei. Jeg er på jakt etter ett nytt spill, da jeg hår gått lei spillet jeg har spilt trofast i 4 måneder. Og da lurer jeg på om dere vvet om noen spill som er i Beta/Alpha fase som folk kan prøve? Temker da spesielt på MMO eller RTS spill. Men kom gjerne med andre spill som er i test fase som lar oss gamere teste spillet! Kan jo være litt interesangt å sjekke vilke spill som jeg har spilt fra før: Warcraft III gjennom et år, Guild Wars gjennom et halvt år, Rome: Total War i et halvt år, og No One Lives Foreever 2 i et år. På forhånd takk! NB: Hvis dere vet om noen sider som viser spill som er i beta, er det svært hyggelig om du poster lenker til disse! Spillnettstedet gamespot har noe som heter Beta Center, der finner du både open betas og locked betas Gamespot's Beta Center
KristianF Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 BetaWatcher har også en god liste over mange Beta'er.. Si i fra vist du finner noe spennende.. Leter selv etter et spennende spill som er i open beta elns..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå