E320CDI Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Hei, kunne noen hjelpe meg?.. jeg klarer ikke å slette noen filer jeg har på dataen... det er "mpg" filer og de er veldig store jeg vil fjerne de men det går ikke!... kan noen hjelpe meg?
Jegermaizter Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Logg inn i sikkerhetsmodus, (F8 i oppstart) og prøv å slett dem derifra.
smh Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Bruk kommandolinja til å slette dei med, det går normalt
E320CDI Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 Hva er kommando linje?.. jeg er amatør! kan du fortelle litt enklere? sånn at jeg skjønner det?
GeirGrusom Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Du får ikke slettet dem, enten fordi du ikke har tilgang, eller fordi de er i bruk, er det fordi de er i bruk, må du avslutte programmet som bruker dem, enten ved å logge inn i sikkerhetsmodus, eller bare bruke task manager, og avslutte de programmer du ikke bruker. er det fordi du ikke har tilgang, kan du som administrator "take ownership" og deretter slette dem. Det ville hjulpet betydelig hvis du siterte feilmeldingen.
E320CDI Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Bruk kommandolinja til å slette dei med, det går normalt hva er kommando linje jeg er amatør ! så jeg trenger litt jeg hjelp!.. jeg klarte ikke å slette det via å trykke F8
InsertNumLock Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 (endret) Last ned programmet på denne sida. : MoveOnBoot Fil: fileutil.exe Endret 12. september 2005 av zuco~
E320CDI Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 Last ned programmet på denne sida. : MoveOnBoot Fil: fileutil.exe Takk for hjelpen alle sammen... fikk det til nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå