sir-alex Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 (endret) Nå tenkte jeg vi kunne starte en tråd for Sharp 902. Her kan man legge ut: bakgrunnsbilder, spill, programmer osv osv... Man kan også legge ut tips og trix med mobil. Dette kan også være en tråd hvor man kan si sine erfaringer med denne mobilen, positive og negative. Jeg har denne mobilen nå, og er Kjempe fornøyd. Bra kamera (2 megapiksel, 2xoptisk zoom, 20x Digital zoom) Den gir bra bilder. Kamerasøkeren er i hele skjermen, altså Stor kamerasøker. Man kan også legge ut bilder man har tatt med den. Endret 11. september 2005 av sir-alex
eblth Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Passer jo kansje litt dårlig, siden denne ikke er å få kjøpt i Norge, sånn at det sikkert ikke er mange som har den....
genser Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 Noe sier meg at potensialet til denne tråden er heller liten... Men men. Du får ha lykke til
Singh tha king Skrevet 11. september 2005 Skrevet 11. september 2005 hvor fikk du kjøpt mobilen? hvor mye kostet den da?
sir-alex Skrevet 11. september 2005 Forfatter Skrevet 11. september 2005 hvor fikk du kjøpt mobilen? hvor mye kostet den da? Min sharp Kommer Opprinnelig Fra Ebay Jeg fikk den litt rimeligere enn butikkpris, ingen mere kommentar
sir-alex Skrevet 12. september 2005 Forfatter Skrevet 12. september 2005 hvor mye er butikkpris tro? 4000-6000kr, Låst, så må du fjerne sperren
Singh tha king Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 blander veldig mye mellom 2 sharp tråder hele tiden. jeg har søkt så mye at jeg har vondt i handa..finner ingen webshoper som selger den. Men er det dårlig batteritid på den? 140h standby and 3h talktime, virker lite.
rontonic Skrevet 12. september 2005 Skrevet 12. september 2005 hvor fikk du kjøpt mobilen? hvor mye kostet den da? Lønner seg å følge med på bruktmarkedet. Der ligger den (ennå ute) til 2300 kr. Nå ser det ut til at sir-alex har lagt den (han kjøpte den vel?) ut til 3500 kr, selger den tidlig? Ikke så fornøyd likevel?
sir-alex Skrevet 13. september 2005 Forfatter Skrevet 13. september 2005 (endret) hvor fikk du kjøpt mobilen? hvor mye kostet den da? Lønner seg å følge med på bruktmarkedet. Der ligger den (ennå ute) til 2300 kr. Nå ser det ut til at sir-alex har lagt den (han kjøpte den vel?) ut til 3500 kr, selger den tidlig? Ikke så fornøyd likevel? Hold deg til tråden, ikke noe salgsannonse Og en ting til, hva vet du om han som selger den har Flere Sharp 902 Endret 13. september 2005 av sir-alex
Holtemann Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 Hehe, husker Alexboy hadde tre Z800 rimelig tidlig også! :!:
rontonic Skrevet 13. september 2005 Skrevet 13. september 2005 hvor fikk du kjøpt mobilen? hvor mye kostet den da? Lønner seg å følge med på bruktmarkedet. Der ligger den (ennå ute) til 2300 kr. Nå ser det ut til at sir-alex har lagt den (han kjøpte den vel?) ut til 3500 kr, selger den tidlig? Ikke så fornøyd likevel? Hold deg til tråden, ikke noe salgsannonse Og en ting til, hva vet du om han som selger den har Flere Sharp 902 ? Jeg vet hvem som solgte deg den. Begge deres annonser ligger også kun 2 sider unna hverandre i bruktmarkedet. Ville nok bare lagt ut annonsen et annet sted om jeg var deg. Og den posten var egentlig et svar til Singh når han spurte hvor man kan få tak i en sånn tlf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå