Gå til innhold

Latencyproblemer siden 3 september.


Anbefalte innlegg

Er det flere enn meg som har hatt høy ping siste uka. Har vanligvis rundt 200ms, som jeg synes fremdeles er dårlig. Men siste uka har pingen ligget på 400-500 og opptill 600. Særlig i wsg. Noe som er latterlig da det er snakk om maks 20 players. Pingen skulle ha vært på ca 40-50.

 

har postet på wow sine sider: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post150403

og oppfordrer alle med lignende problem å gjøre det samme.

 

 

Et siste spørsmål: Kan dere her skrive opp. isp, ping og server bare for en liten Norsk oppsummering??

Eks: telenor adsl, 400-500, Dunemaul

Endret av Bubba-S
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samme problem her hos meg. Har nettopp fått oppgradert min Maxi linje fra

Canal Digital (telenor sit nett mener jeg) fra 1250kbit til 4000/4000, altså

SDSL hos meg. Har ping på usle 450 og oppover. Er så utrolig irriterende.

Skal ringe til Canal Digital imorgen. Hadde Telenor 1250/250 før og lå på

rundt 150-200 i ping. Bedre linje hos meg og pingen øker! :cry::no::mad::eek:

 

Spiller på Dragonblight... :thumbup:

Endret av Glasgrekar
Lenke til kommentar

Bra respons folkens. Ser ut til å være et universielt problem. Husk å post traceren på wow forum. Jo flere som poster, jo mer vil Blizzard se på saken. Ellers må det jo sies at telenor har vært et stort problem når det gjelder wow siden det gikk "live". Men sist jeg tracet min connection så var problemet i en switch i Paris... på telia-nettet. Så problemet ligger mest sannsynlig hos blizz...

 

Så post som faen på wow-sidene!

Lenke til kommentar

Vel....har CD og sliter som dere andre som benytter Telenors infrastruktur ut av landet.

 

En kompis av meg har Catch - han har ikke mine problemer (overraskende...). Vel. Catch ruter jo til Telia.net de og, noe de klarer uten konstant 500ms+ på nettverkspakkene.

 

Har Telenor på nytt igjen vårt på billigsalg når de kjøpte peering med de andre ISPene lurer nå jeg på...

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...