Gå til innhold

skal få meg WoW Zboard

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

etter hva jeg har hørt må du endre om til engelske taster for at det skal funke, desuten er Zboard ikke akkurat noe og satse på, til slutt ender man opp med og aldri bytte deksel :p er hvertfall det jeg gjorde.

Gjest Slettet-t9DveYkZ
Skrevet

Om du skal skaffe deg et ZBoard, så vil jeg tro at World of Warcraft ikke er det beste spillet å skaffe det til - ettersom du er avhengig å ha et fullstendig tastatur for å kommunisere med andre spillere, er det jo bare marginalt av hva ekstra nytte man får av detta ZBoardet.

Hvorfor trykke på Reply-tasten, når det går fortere å trykke R?

Hvorfor trykke på Party chat-tasten, når det går fortere å skrive /p?

Alt av ting som ligger ekstra på det tastaturet, er kjappere å nå dersom du har hånden din posisjonert rundt WASD.

Slik jeg ser det er ZBoard til WoW bortkasta penger, selv om det ser fint og flashy ut.

Skrevet
Om du skal skaffe deg et ZBoard, så vil jeg tro at World of Warcraft ikke er det beste spillet å skaffe det til - ettersom du er avhengig å ha et fullstendig tastatur for å kommunisere med andre spillere, er det jo bare marginalt av hva ekstra nytte man får av detta ZBoardet.

Hvorfor trykke på Reply-tasten, når det går fortere å trykke R?

Hvorfor trykke på Party chat-tasten, når det går fortere å skrive /p?

Alt av ting som ligger ekstra på det tastaturet, er kjappere å nå dersom du har hånden din posisjonert rundt WASD.

Slik jeg ser det er ZBoard til WoW bortkasta penger, selv om det ser fint og flashy ut.

Verdt og henge opp på veggen, men ikke bruke :thumbup:

Skrevet

Kjøpte det da WoW kom ut. Er ikke verdt pengene. Bruker aldri shortscuts som den har. Da jeg synes at det går fortere på den gamle måten. Så et vanlig tastatur holder i massevis til WoW.

Skrevet

hele zboard konseptet er litt dumt til å begynne med.

1. Hvis du (i de fleste spill) må titte ned for å finne rett knapp, er man død før man ser opp på skjermen igjen. trixet med ett keyboard er å finne knappene, og bruke minst mulig tid på å titte ned på dem. Hva trenger man ett zboard til da, når man likegodt kan memorisere keyboard kanppene på ett vanlig keyboard?

2. zboard "templatene" er dyre...(i forhold til bruken, imho)

3. Zboard templatene er hengslete og ekle å taste på.

Skrevet
hele zboard konseptet er litt dumt til å begynne med.

1. Hvis du (i de fleste spill) må titte ned for å finne rett knapp, er man død før man ser opp på skjermen igjen. trixet med ett keyboard er å finne knappene, og bruke minst mulig tid på å titte ned på dem. Hva trenger man ett zboard til da, når man likegodt kan memorisere keyboard kanppene på ett vanlig keyboard?

2. zboard "templatene" er dyre...(i forhold til bruken, imho)

3. Zboard templatene er hengslete og ekle å taste på.

..og alle 3 punktene dine oppheves av at det faktisk ser utrolig sweet ut :)

(vel, ihvertfall nesten)

Skrevet

grunnen til at jeg skaffer det er at broren min fant det veldig billig på qxl og kjøpte det, så skulle jeg få det...

Skrevet
grunnen til at jeg skaffer det er at broren min fant det veldig billig på qxl og kjøpte det, så skulle jeg få det...

Hva tror du er grunnen til at han fant det veldig billig på qxl? :hmm:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...