Gå til innhold

Half-Life: Hjelp, jeg sitter fast!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Sitter fast i starten på episode 6 "path to nova projeckt" Jeg kommer overhode ikke over eller forbi tømmersperringa ved inngangen til hula. Jeg klatrer opp på stokkene men kan ikke hoppe ned på innsiden. Hva har jeg gjort galt?

Vedlagt følger screenshot fra starten på "Path to Nova project"

Det er her jeg sliter med å komme videre.

http://forum.gamer.no/index.php?act=Attach...post&id=4822862

Vi trenger ikkje to tråder om dette, så eg la til bilete som trådstarter posta i tråd nr2. ttt

Endret av ttt
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekket å kapittel 6 er jo ravenhome.....

Hvis du mener der hvor bordet å sagbladene står i veggen er det bare å hoppe over.... så er vel ikke der...

Skjønner ikke...

Skrevet
er det rett etter du har drept den store stygge saken i "ørkenen" ? der du får den derre pipeputa?

er det ikke en mekanisme hvor du skal kaste en "pute" oppe på klippene så kommer bugsa og river den ned og du kommer videre?

Skrevet (endret)

Er det ikke denne bommen som (husker ikke navnet i farten) den snille "alien"-duden heiser etter at du har gått igjennom en liten trening i å temme bugsa

Endret av Nazgul
Skrevet

etter du har drept det stygge monsteret i ørkenen. kommer det et snilt romvesen\monster og sender "stråler" på det døde monsteret.

inni monsteret finner du da en "pipepute" den tar du med deg og bruker den under treningen. (kaste "pipepute" på en dokke som står der).

tar jeg ikke helt feil så vil da det snille romvesenet\monsteret heise opp bummen og du kan da gå under.

forsto du dette? lurer du på no mer så er det bare og spørre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...