Gå til innhold

maks lengde på skjermkabel


dman

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring med bruk av lang skjermkabel? For å unngå støy har jeg har satt PC-en min i garderobeskapet i gangen, ca 6 m unna. Mus, tastatur, scanner og printer kjører jeg via en USB-hub og forlengningskabel og det fungerer helt fint. Men skjermbildet er elendig! Skjermen er en 17" CTX, oppløsninga er 1152x864. Det var helt greit før, så selve skjermen er ikke problemet.

 

Nå bruker jeg riktig nok to 3m forlengere kjøpt på Clas Ohlon for 49,- / stk så noe annet er vel ikke å forvente, men er det verdt å spandere 500 spenn på en 10m skjermet kabel på Komplett? (de har en 5m også, men den blir akkurat for kort)

 

Har dessuten planer om å investere i 21" og da er det greit at kabelen holder mål..... for det blir vel bare verre når man går opp i oppløsning?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøp en dyr skjermkabel eller en forlengelseskabel til den originale skjermkabelen. Har veldig god erfaring med lange skjermkabler av godt merke. Jobber i en bedrift hvor vi har pc'er som står i rack og bruker lange skjermkabler. Opptil 12-15 meter. Uten problemer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...