Brighto Skrevet 2. oktober 2005 Skrevet 2. oktober 2005 Har spillt eve siden mars 2004. Har 21m sp og spillet er helt konge. Kreves litt hjerne for å klare seg. Mitt corporation sliter med å rekrutere forresten, vi har masse erfaring, dekker de aller fleste felt. Med siden vi har valgt lav profil i en mindre allianse får vi ganske ofte erklært krig mot oss. En skjelden gang iblandt klarer vi å holde på ferske spillere. Tilbake til tråden.. Jeg syns eve er helt utrolig. Ikke noe annet mmo finnes det så mange spillere på en og samme server. Og ikke noe annet mmo blir en så hardt straffet for feil som her(tenk at du dør i wow, men at du mister ALT av eiendeler). Dette skaper et vanvittig kick når man angriper eller blir angrepet. Omtrent alle spillerne som driver med pvp eller holder til steder hvor pvp kan foregå har en historie om hvordan første møtet med pvp var. For min del satt jeg og ropte i stua hjemme, fullstendig tunnel syn fulgt med svette, kvalme og ekstremt skjelving i hendene. Først 30 min etterpå var jeg i en snakkbar tilstand. Oh, yes! Der har du pvp-møtet til dei fleste i EVE! Spenninga med pvp i EVE er heilt enorm. Viss du er i ein bra stor corp er det jo ikkje noko kjempe stort problem om du mistar skipet ditt, men blir du drept derimot kan du miste implantar og skillpoints viss klona di ikkje er up to date, så det er mykje på spel!
MrVilla Skrevet 6. oktober 2005 Skrevet 6. oktober 2005 Kan jo nevne for dem som ikke kjenner til det at man i EVE kan forsikre skip slik at man får pengene igjen.....eller ihvertfall meste parten. Man kan også kjøpe seg en klone noe som ihvertfall alle jeg kjenner der gjør. Det forhindrer at man mister skillpoeng og taper hele summen av skipet. Immidlertid så er ikke dette alltid nok. Mange ganger så er verdien av utstyret på skipet mer verd en selve skipet(!) og det får man ikke igjen. Har man implanter så kan dem også være verd like mye som et skip og dem ser man heller ikke igjen Så at temperaturen øker når slaget nærmer seg er helt sant. Hadde nettopp en hendelse der jeg kom ut av en stargate i en hauler (utrolig tregt lasteskip), og så ca 15 fiender som ventet på meg. Ettersom du er usynlig i ca 30 sekunder etter at du er kommet ut av stargaten så kan dem ikke se deg, men du kan heller ikke bevege deg. Når du er i et slikt skip og treffer på så mange fiender så vil de 30 sekundene bety at du kan angre på at du hoppet gjennom stargaten, fordi du vet at skipet ditt blir blåst til himmels og sannsynligvis du også......og det stemte...hehe.
Livert Skrevet 8. oktober 2005 Skrevet 8. oktober 2005 Har så langt bare prøvd Anrchy Online og WoW. WoW trigger spillelysten i størst grad, men spillene presenterer ganske så ulike stemninger, så de kan kanskje ikke sammenlignes helt uten videre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå